اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

درگیری نیروهای امنیتی با دانشجویان معترض نزدیک دانشگاه قاهره

نیروهای امنیتی مصر با دانشجویان معترض نزدیک دانشگاه قاهره درگیر شدند و به سوی آنها گاز اشک آور شلیک کردند که به زخمی شدن شماری از دانشجویان منجر شد.

درگیری نیروهای امنیتی با دانشجویان معترض نزدیک دانشگاه قاهره

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری الیوم السابع، نیروهای امنیتی با دانشجویان تظاهرات کنندگان در اطراف دانشگاه قاهره درگیر شدند.

نیروهای امنیتی از گاز اشک آور برای متفرق کردن این دانشجویان استفاده کردند که در اعتراض به قانون تظاهرات و ادامه حبس شماری از دانشجویان معترض به خیابان ها آمده بودند.

نیروهای امنیتی همچنین با دانشجویان تظاهرات کننده در میدان النهضه قاهره نیز درگیر شدند و به سوی آنها گاز اشک آور شلیک کردند.

بر اساس این گزارش چند دستگاه آمبولانس برای انتقال دانشجویان مصدوم به بیمارستان و یا رساندن کمک های اولیه به آنها وارد حیاط دانشگاه قاهره شده است.

دانشگاه اسکندریه مصر نیز امروز شاهد تظاهرات دانشجویان طرفدار اخوان المسلمین بود که در اعتراض به حبس 21 دانشجوی دختر در محیط دانشگاه تجمع کرده بودند.

این درحالی است که نیروهای امنیتی با مجوز مدیریت دانشگاه وارد محیط دانشگاه شده و اقدام به شلیک گاز اشک آور به سوی دانشجویان تظاهرات کننده کرد تا آنها را متفرق کنند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول