اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار اصفهان

کلنگ بزرگترین مجموعه نگهداری سالمندان محمودیه در خمینی‌شهر به زمین زده شد

با حضور مسئولان استان و شهرستان کلنگ بزرگترین مجموعه خیریه نگهداری سالمندان و معلولین محمودیه استان در خمینی‌شهر به زمین زده شد.

کلنگ بزرگترین مجموعه نگهداری سالمندان محمودیه در خمینی‌شهر به زمین زده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خمینی‌شهر، استاندار اصفهان ظهر امروز در این  مراسم کلنگ‌زنی اظهار کرد: استان اصفهان با فعالیت 400 خیریه و شهرستان خمینی شهر با 43 مرکز خیریه فعال و پویا رتبه کشور و استان را از نظر تعداد و جذب مشارکت‌های مردمی را دارا هستند.

رسول زرگرپور با اشاره به اینکه خیرین و خیریه‌ها به همراهان دولت بار وظایف دولت را به دوش می‌کشند، ادامه داد: و این باعث افتخار ماست که یک دهم خیریه استان در شهرستان خمینی‌شهر فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه در اداره کشور رسیدگی و حوزه خدمات اقشار آسیب پذیر، معلولین و سالمندان به عهده دولت است، گفت: در سه دهه گذشته علی‌رغم همه تلاش‌ها و کمک و برنامه‌هایی که دولت‌های مختلف داشته‌اند، متاسفانه نتوانسته در بخش خدمت‌رسانی به معلولین و اقشار آسیب پذیر جامعه موفق باشند.

استاندار اصفهان اضافه کرد: مشکلات عدیده کشور در سه دهه گذشته باعت شده تا دولت‌های گذشته کمتر به بخش‌ها حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه توجه کند و به وظیفه اصلی خود عمل کند.

وی بیان کرد: در استان اصفهان حضور و مشارکت خیرین باعث دل‌گرمی و افتخار ما است، استان اصفهان به عنوان یک استان الگو در بخش خیرین و مشارکت‌های مردمی و تعداد خیریه در کشور نمونه و پیشتاز است.

زرگرپور با بیان اینکه خیرین استان با فداکاری از مال و عمر خود برای خدمتگزاری به اقشار محروم و معلولین با خداوند معامله می‌کنند گفت: خمینی‌شهر رتبه اول جذب مشارکت‌های مردمی و خیریه استان را دارد با وجود مشکلات استان و شهرستان این مشارکت باعث افتخار مسئولین استان و شهرستان است. 

انتهای پیام/2301/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول