اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی سفیدشهر:

سرمایه‌گذاران در سفیدشهر مورد حمایت قرار می‌گیرند

رئیس شورای اسلامی شهر سفیدشهر گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر سفیدشهر از سرمایه‌گذارانی که در این شهر اقدام به سرمایه‌گذاری کنند استقبال کرده و آنها را مورد حمایت قرار می‌دهد.

سرمایه‌گذاران در سفیدشهر مورد حمایت قرار می‌گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، محمدعلی رحیمی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سفیدشهر با جمعیتی بالغ بر 14 هزار نفر و با دارا بودن سه روستا از جمله شهرهایی است که از ابتدا مورد کم‌لطفی برخی مسئولان قرار گرفته است.

وی با اشاره به مشکلات ارتباطی سفیدشهر با شهرهای همجوار بیان داشت: یکی از مشکلات اصلی سفیدشهر عدم دسترسی مستقیم این شهر به مرکز شهرستان آران و بیدگل است که موجب شده شهروندان این منطقه در انجام کارهای اداری خود با مشکلات زیادی روبرو شوند.

رئیس شورای شهر سفیدشهر از این منطقه به عنوان نقطه استراتژیک دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل نام برد و افزود: این در حالی است که جاده ارتباطی با شهر کاشان به دلیل فرسودگی و باریک بودن و نیز تردد تریلرهای شرکت فولاد کویر از آن مطلوب نبوده و حتی موجب وقوع تصادفات و مرگ و میرهای زیادی در این جاده شده است.

رحیمی تصریح کرد: کمربندی شهر که مدت سه سال از زیر‌سازی آن می‌گذرد، با وجود پیگیری‌های فراوان هنوز آسفالت نشده و این باعث شده است که تمامی ماشین‌های سنگین به اجبار از داخل شهر عبور کرده و خطراتی را برای مردم به همراه داشته باشند.

وی همچنین با اشاره به فاصله 20 کیلومتری سفیدشهر تا مرکز شهرستان عنوان کرد: با توجه به این فاصله طولانی و عدم دسترسی مستقیم به مرکز شهرستان، بخش شدن سفیدشهر از اولویت‌هایی است که باید مسئولان ذیربط مورد توجه قرار دهند.

رحیمی، نداشتن کتابخانه عمومی و نبود اورژانس شبانه‌روزی را از دیگر مشکلات شهر سفیدشهر برشمرد و خواستار توجه بیشتر مسئولان به مشکلات بی‌شمار این شهر محروم شد.

وی متذکر شد: شهرداری و شورای شهر سفیدشهر از سرمایه‌گذارانی که در این شهر اقدام به سرمایه‌گذاری کنند استقبال کرده و آنها را مورد حمایت قرار می‌دهد.

انتهای پیام/2406/ط30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول