اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز

مدیرکل راه وشهر‌سازی لرستان از طرح‌های نیمه تمام پلدختر بازدید کرد

مدیرکل راه وشهرسازی لرستان ظهر امروز با بازدید از طرح‌های نیمه تمام پلدختر در جریان آخرین وضعیت موجود و میزان پیشرفت پروژه‌ها قرار گرفت.

مدیرکل راه وشهر‌سازی لرستان از طرح‌های نیمه تمام پلدختر بازدید کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از پلدختر، ظهر امروز شهرام ملکی با سفر به پلدختر از طرح‌های نیمه تمام مسکن مهر، چهارخطه‌ها و استخر شنای پلدختر بازدید کرد.

وی در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه کار ساخت چهار خطه‌های پلدختر در سه قطعه به طول 22 کیلومتر و اعتبار بالغ بر 22 میلیارد تومان در حال انجام است، گفت: در مجموع پروژه‌های راهسازی در پلدختر 25 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

این مقام مسئول افزود: تعریض محور پلدختر به دره شهر به طول هشت کیلومتر است که تاکنون پنج کیلومتر از آن انجام شده است و مابقی کار اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان دارد.

ملکی از حل مشکل جاده روستایی کیان‌آباد به تیمورآباد خبر داد و گفت: ‌برای حل مشکل تردد از 25 کیلومتر از این حوزه اعتباری سه و نیم میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

وی در خصوص آخرین وضعیت مسکن مهر به خبرنگار ما گفت: ‌اشکالاتی در طرح مسکن مهر وجود دارد که با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط قابل حل و فصل است.

مدیرکل راه وشهرسازی لرستان اظهار نظر در مورد میزان پیشرفت این طرح را به جلسه آینده این اداره با پیمانکاران موکل کرد و افزود: در هفته آینده با حضور شرکت‌های خصوصی ضمن برنامه‌ریزی برای حل مشکلات موجود میزان پیشرفت طرح مسکن مهر هم بررسی می‌شود.

ملکی در این سفر برای حل اختلاف شهرداری پلدختر و اداره‌کل ورزش وجوانان پیرامون استخر شنا این شهر بازیدی از این پروژه داشت و تاکید کرد: امیدواریم با همکاری ادارات مربوطه و تغییری که در طرح تفضیلی معابر در کمیسیون ماده پنج شاهد حل مشکل موجود باشیم و این بستگی به برنامه‌ریزی ورزش وجوانان دارد.

انتهای پیام/85009/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول