اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دریادار سیاری ‌در حرم امام راحل‌:

نیروی دریایی‌ سرباز ‌مقتدر ایران برای دفاع از‌ خلیج فارس است‌

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران این نیرو را سربازی فداکار و مقتدر برای دفاع از آب‌های جمهوری اسلامی ایران به ویژه خلیج همیشه فارس دانست.‌

نیروی دریایی‌ سرباز ‌مقتدر ایران برای دفاع از‌ خلیج فارس است‌

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، امیر دریادار حبیب‌الله ستاری پیش از ظهر امروز در مراسم تجدید بیعت دریادلان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با آرمان‌های والای انقلاب، امام و رهبر معظم انقلاب که با حضور فرماندهان و مسئولان و کارکنان این نیرو در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد، هفتم آذر را نشانه اقتدار دریادلان آب‌های نیلگون جمهوری اسلامی ایران در مقابل دشمنان نظام و روز تجلیل از مجموعه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خواند و گفت: امام راحل با نامگذاری هفتم آذر با عناون روز نیروی دریایی، سند افتخار این نیرو را برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رساند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نامگذاری روز نیروی دریایی را هدیه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به این نیرو دانست و گفت: نامگذاری این روز با عنوان روز نیروی دریایی سبب سربلندی و عزت این نیرو شده است.

وی در ادامه با اشاره به نقش موثر نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در اقتصاد و سیاست خارجی کشور گفت: نیروی دریایی یک سرباز فداکار و مقتدر برای دفاع از آب‌های نیلگون جمهوری اسلامی ایران است.

ستاری ایران اسلامی را یک کشور دریایی خواند و تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران به دلیل جایگاه و موقعیت دریایی خود نیازمند یک نیروی دریایی قوی است و امروز دریادلان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تمام توان اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشیده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: نیروی دریایی با ولایت‌مداری، به‌کارگیری تاکتیک‌های روز دنیا و بهره‌گیری از تجهیزات ساخت داخلی، امروز در سطح جهان حرفی برای گفتن دارد.

ستاری با یادآوری عملیات دلیرمردان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در هفتم آذر 59 و نقش بی‌بدیل امام راحل در هدایت نیروی دریایی و رزمندگان اسلام که سبب پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در برابر دشمنان نظام شده است، خاطرنشان کرد: عملیات بزرگ مروارید با اقتدار توطئه‌های دشمنان نظام مبنی بر محاصره بندر امام(ره) و از بین بردن تجارت کشور را نقش بر آب کردند و سبب تعجب جهانیان شدند.

این گزارش حاکی است دریادلان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پیش از ظهر امروز با حضور در حرم مطهر امام خمینی(ره) با قرائت فاتحه و نثار گل بار دیگر با آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، شهدا و رهبر معظم انقلاب بیعت کرده و به مقام شامخ امام خمینی(ره) ادای احترام کردند.

همچنین پس از این آئین با حضور در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) با نثار گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای والامقام انقلاب اسلامی ایران ادای احترام کردند.

انتهای پیام/2462/ش40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول