اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته بسیج

طرح آبرسانی با 900 میلیون تومان به روستاهای اردبیل افتتاح شد

همزمان با هفته گرامیداشت بسیج پروژه تامین آب روستای کنسول‌کندی و تقویت آب شرب خیارک، ثمرین و شیشه‌گران با 900 میلیون تومان اعتبار هزینه شده به بهره‌برداری رسید.

طرح آبرسانی با 900 میلیون تومان به روستاهای اردبیل افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم که پیش از ظهر امروز و در روستای کنسول‌کندی برگزار شد، فرماندار اردبیل اظهار داشت: با همکاری اهالی تمامی روستاهایی که مشکل آب شرب داشتند، تلاش می‌کنیم تا به مانند این چهار روستا مشکلات آنها را در اولین فرصت برطرف کنیم.

کاظم دبیر از همکاری و تلاش بسیج سازندگی سپاه استان اردبیل که در انجام این پروژه مشارکت داشتند، قدردانی کرد و گفت: حضور بسیج در این عرصه همراه با خیر و برکت بوده و نتایج شیرین و به یادماندنی را در عرصه سازندگی به همراه داشته است.

وی خاطرنشان کرد: بسیج بعد از اینکه در عرصه دفاعی و نظامی امتحان خود را با سربلندی پس داد، در صحنه سازندگی کشور نیز بسیار پخته و شایسته عمل می‌کند و در جهاتی دیگر در روستاها سعی می‌کند که پروژه‌های عظیم به ثمر نشسته و اقدامات زیربنایی انجام شود.

فرماندار اردبیل توان بالای بسیج را در عرصه سازندگی و مقابله با تهدیدات اقتصادی دشمنان یادآور شد و افزود: حضور بسیج در این عرصه جزو افتخارات نظام است و ارمغان و دستاورد آن رفع مشکلات و نارسایی‌های اهالی روستاها و مناطق محروم بوده است.

دبیر ادامه داد: در کنار همه این خدمات بسیجیان ما امروز در مقابله با تهدیدات فرهنگی دشمنان نیز از جان و دل مایه گذاشتند و حرکت تاریخی را انجام دادند تا دشمن در یاس و ناامیدی به سر ببرد.

این مسئول فرهنگ بسیج را نشأت گرفته از اسلام ناب و حقیقت جمهوری اسلامی ایران توصیف کرد و بیان داشت: بسیج با بصیرت و دشمن‌شناسی خود به خوبی راه‌های نفوذ دشمن را در تمام سنگرها بسته است و اجازه نمی‌دهد استکبار جهانی این کشور را آوردگاه خواسته‌های نامشروع خود کند.

آبرسانی به 75 روستا در سال‌ جاری

معاون عمرانی استاندار اردبیل نیز در این مراسم آبرسانی به 75 روستا در سال‌ جاری را خبر داد.

سیدکمال‌الدین میرجعفریان خاطرنشان کرد: در هفته بسیج تعدادی پروژه‌های عمرانی افتتاح و تقدیم مردم شده است که با ادامه این روند سایر پروژه‌های نیمه تمام نیز در مناسبت‌های مختلف تکمیل و افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/62001/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول