اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قوچان:

موزه قرآنی در قوچان احداث می‌شود

فرماندار قوچان گفت: قرآن بهترین نعمت خداوند به بندگانش بوده و این شهرستان برای نگهداری از نفیس‌ترین قرآن جهان موزه قرآنی را در بهترین نقطه شهر احداث می‌کند.

موزه قرآنی در قوچان احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، علیرضا قامتی ظهر امروز در دیدار جمعی از مدیران شهرستانی با استاد اسماعیلی قوچانی خطاط نفیس‌ترین و بزرگترین قرآن جهان اظهار داشت: نفیس‌ترین و بزرگترین قرآن جهان که در حال نگارش توسط استاد اسماعیلی قوچانی بوده از نظر مادی قابل ارزش‌گذاری نیست زیرا مردم برای ارزش والای قرآن ارزش و اهمیت قائل‌اند.

وی با بیان اینکه باید در مسیر قرآن حرکت کرده و برای آن تلاش شود، تاکید کرد: بهترین انسان‌ها با زیباترین حالت در حال نگارش آیات الهی بوده که باید از این آیات الهی در زندگی نیز بهره برد.

فرماندار قوچان، اسماعیلی قوچانی را مایه عزت شهر و افتخاری در دنیا دانست و تصریح کرد: قرآن بهترین نعمت خداوند به بندگانش بوده و شهرستان قوچان برای نگهداری از نفیس‌ترین قرآن جهان موزه قرآنی را در بهترین نقطه شهرستان احداث می‌کند.

در پایان هدیه‌ای به رسم یادبود به استاد اسماعیلی قوچانی اهدا شد.

انتهای پیام/2202/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول