اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیینی با حضور استاندار سمنان

فعالان نماز استان سمنان تجلیل شدند

فعالان نماز استان سمنان در آیینی با حضور استاندار سمنان تجلیل شدند و حمل و نقل سمنان در اقامه نماز دستگاه برتر لقب گرفت.

فعالان نماز استان سمنان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، پیش از ظهر امروز در مراسمی با حضور استاندار سمنان، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، مشاور استاندار و دبیر ستاد اقامه نماز استانداری سمنان از فعالان نماز استان سمنان تجلیل شد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‏های استان سمنان در این زمینه با اشاره به اهمیت و جایگاه اقامه نماز اول وقت در دستگاه‏های اجرایی افزود: این اداره کل با اقامه نماز جماعت اول وقت موجی از خیرات و برکات مادی و معنوی را در فضای اداری این مجموعه به ارمغان آورده است.

داوود سعدی گفت: شورای اقامه نماز اداره کل با حمایت همکاران و حضور به‏موقع در اقامه نماز اول وقت و همچنین برگزاری دوره‏های آموزشی نماز و مسابقات کتاب‏خوانی با موضوع نماز توانست بین دستگاه‏های اجرایی استان رتبه برتر را به خود اختصاص دهد و از سوی نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان و استاندار سمنان تقدیر ویژه شود.

در بخشی از این تقدیرنامه آمده است: بدین‏وسیله مراتب قدردانی خویش را از میزان توجه و اهتمامی که در امر ترویج و توسعه فرهنگ نماز در سال 1391 از جانب حضرتعالی و همه اعضای شورای اقامه نماز آن دستگاه که منجر به کسب رتبه تقدیر ویژه شد، معمول و مبذول داشته‏اند، اعلام می‏دارد.

در ادامه می‏خوانیم: امید آنکه حاصل این تلاش‏ها موجب شود تا راه روشن نماز بر روی امت شهیدپرور کشورمان گشوده و همه ما به توفیق نماز با سیمای مقبول و قابل پذیرش درگاه احدیت واقع شود، نائل آییم.

انتهای پیام/2249/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول