اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار رادان:

تعهد خانوادگی رمز موفقیت پلیس است

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: یکی از رموز موفقیت پلیس تعهد خانوادگی است که باید نسبت به خانواده دلسوز باشد.

تعهد خانوادگی رمز موفقیت پلیس است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، احمدرضا رادان پیش از ظهر امروز در جمع فرماندهان کلانتری و پاسگاه‌های گیلان با اشاره به اینکه راه حسینی شدن راه عاقبت‌ به خیر شدن مسیر خدمت ما است، ‌اظهار کرد: می‌توانیم در مسئولیت‌های خود تعیین کننده باشیم.

وی خلق خوش را رمز مهم مأموریت‌های پلیس دانست و افزود: خوش خلقی تأثیر فراوانی در انجام مأموریت پلیس دارد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه در برخی مواقع کارها را به خوبی انجام می‌دهیم اما در آخر با برخورد بد آن را خراب می‌کنیم، گفت: داشتن خلق خوش تأثیر فراوانی در انجام مأموریت پلیس دارد.

رادان چابکی را از دیگر رموز موفقیت پلیس عنوان کرد و یادآور شد:‌ تعهد شغلی در انجام مأموریت پلیس مهم است.

وی ادامه داد: تعهد زمینه‌ساز عاقبت به‌ خیری ما است و یکی از رموز موفقیت پلیس تعهد خانوادگی بوده که باید نسبت به خانواده خود دلسوز و نقدپذیر باشد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی به هنگام بودن در انجام مأموریت را مهم خواند و خاطرنشان کرد:‌ باید کاری انجام دهیم که مردم به آن نیاز دارند و باید به دوست داشتن مردم اهمیت دهیم.

رادان منظم بودن را از دیگر رموز موفقیت پلیس ذکر کرد و افزود: پلیس باید فرهنگی دینی، ظاهر دینی، خوش‌ خلقی و منظم بودن را ترویج دهد.

وی جدی گرفتن اجرای طرح مکنا را مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد:‌ هرچه که فرایند مأموریت است باید جدی گرفته شود و کاغذبازی را دور ریخته و برخورد مناسب با مردم داشته باشیم.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه مدعی هستیم پلیس باید هوشمند باشد، متذکر شد: هوشمند بودن یعنی اینکه پلیس بداند کجا بخندد و در کجا قاطع باشد و اگر جای این دو عوض شد مشکل پیدا می‌کند و مردم چنین پلیسی را دوست ندارند.

رادان با ابلاغ سلام فرماندهی نیروی انتظامی به مردم و پرسنل انتظامی گیلان تصریح کرد: فرمانده ناجا روی نکات مکنا، رفتار و انضباط تأکید دارد که امیدواریم گیلان در این راستا سرآمد باشد.

به گزارش فارس، دو نفر از رؤسای کلانتری 14 رشت و کلانتری چاف لنگرود به دلیل اجرای خوب طرح مکنا تجلیل شدند.

همچنین سالن همایش ستاد فرماندهی نیروی انتظامی گیلان با ظرفیت پذیرش بالغ بر 700 نفر با حضور رادان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/2300/ر40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول