اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار رادان در رشت:‌

طرح امنیت اجتماعی و اخلاقی با قوت اجرا می‌شود

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: طرح امنیت اجتماعی و اخلاقی همچنان با قوت خود باقی بوده و توسط نیروی انتظامی اجرا می‌شود.

طرح امنیت اجتماعی و اخلاقی با قوت اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، احمدرضا رادان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور خود در گیلان اظهار کرد: در این سفر بررسی و اصلاح مأموریت و ابلاغ‌های جدید انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه نکات مورد توجه جدی‌تر در گیلان صورت می‌گیرد، افزود: اجرای طرح مکنا (مدیریت کیفیت در نیروی انتظامی) بیشتر از گذشته باید در گیلان اجرایی شود.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه طرح مکنا با چهار فرآیند ایجاد شده است، گفت: خوشایندسازی محیط برای مردم و پرسنل، بررسی فرایندها، بررسی تعالی رفتار و موضوعات مأموریت از جمله فرایند طرح مکنا است.

وی درباره اجرای طرح امنیت اجتماعی و اخلاقی تصریح کرد: طرح امنیت اجتماعی و اخلاقی همچنان به قوت خود باقی است.

رادان خاطرنشان کرد: شورایی در این زمینه تشکیل شده که به صورت سیستمی‌تر به اجرای طرح امنیت اجتماعی و اخلاقی پرداخته می‌شود.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با تأکید براینکه تقویت در امنیت اجتماعی با قوت انجام می‌شود، یادآور شد: این طرح توسط نیروی انتظامی با قوت اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/2300/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول