اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

افتتاح بزرگ‌ترین مجموعه آبی جنوب شرق کشور در زاهدان با حضور رئیس دانشگاه آزاد‌

میرزاده: هیئت امنای دانشگاه آزاد بومی می‌شود

با حضور میرزاده بزرگ‌ترین مجموعه آموزشی ورزش‌های آبی جنوب شرق کشور امروز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان به بهره‌برداری رسید.

میرزاده: هیئت امنای دانشگاه آزاد بومی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، مجموعه ورزش‌های آبی جنوب شرق کشور(هامون) امروز با حضور حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در واحد زاهدان افتتاح شد.

این مجموعه در زمینی به مساحت 3 هزار مترمربع ساخته شده و شامل مجموعه آموزشی ورزش‌های آبی هامون، شامل دو استخر کوچک و بزرگ است که استخر بزرگ آن 100 نفره و مخصوص بزرگسالان بوده و استخر کوچک آن مخصوص کودکان و 10 نفره است.

 بزرگ‌ترین مجموعه آموزشی ورزشی آبی جنوب شرق کشور، دارای دو سالن بدن سازی مخصوص برادران و خواهران با تجهیزات لازم بوده که هر کدام به مساحت 400 متر مربع هستند.

این مجموعه آموزشی ورزشی از محل شهریه‌های دانشجویی و با هزینه 2 میلیارد تومان توسط دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان ساخته شده است.

حمید میرزاده در این مراسم با تاکید بر مشی اعتدالی در مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی افزود: «مشی اعتدالی باعث وحدت ملی می‌شود و در همه جا باید از این شیوه استفاده کرد.‌

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همچنین تقویت هیئت امنای بومی را برای حل مشکلات واحدهای دانشگاه آزاد ضروری دانست و اظهار داشت: ‌باید هیئت امناها تقویت شود، آنها بهتر می‌دانند مشکلات چیست و راحت‌تر آن را حل می کنند، سعی می‌کنیم از نیروهای بومی در ترکیب هیات امناء استفاده کنیم‌.‬

رئیس دانشگاه آزاد کشور همچنین با نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان دیدار کرد.

وی در این دیدار با تشریح فعالیت‌های دانشگاه‌ آزاد، از توسعه واحدهای ‌دانشگاه آزاد در تمام شهرستان‌ها خبر داد و گفت: تقویت و توسعه این دانشگاه در دستور کار مسئولان قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان نیز بر توجه به علم و دانش تاکید کرد و خواستار توجه به دانشجویان شد.

‌در این دیدار امام جمعه زاهدان و نماینده ولی فقیه به همراه دکتر حمید میرزاده راهکارهای اعتلای دانشگاه آزاداسلامی در این منطقه را مورد بررسی قرار دادند.

انتهای پیام/75005/صا30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول