اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی خرم‌آباد:

برخورد با اراذل و اوباش اولویت پلیس در خرم‌آباد است

فرمانده انتظامی خرم‌آباد از دستگیری پنج شرور این شهر خبر داد و گفت: برخورد با اراذل و اوباش اولویت پلیس در خرم‌آباد است.

برخورد با اراذل و اوباش اولویت پلیس در خرم‌آباد است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حسین نجفی عصر امروز در تشریح اقدامات صورت گرفته طی دو هفته گذشته در خرم‌آباد در جمع خبرنگاران از کشف 500 قلم اشیای غیرمجاز و خطرناک در این شهر خبر داد و گفت: این اقلام شامل 258 تیغه قمه، 179 تیغه انواع چاقو، 14 عدد پنجه بوکس، 12 عدد باطوم فنری، 10 تیغه شمشیر، دو عدد ساطور، یک عدد تبر و دو دستگاه رسیور است.

وی با بیان اینکه این اقلام و سلاح‌های سرد از پنج نفر از اراذل و اوباش سطح شهر خرم‌آباد کشف شده است، گفت: این افراد دستگیرشده تحویل مقامات قضایی استان شدند.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد با بیان اینکه اراذل و اوباش بدانند که نیروی انتظامی با تمام توان با آنها برخورد می‌کند، گفت: از مردم می‌خواهیم که اراذل و اوباش را شناسایی و به ماموران نیروی انتظامی معرفی کنند.

وی با تشکر از دستگاه قضای لرستان اظهار داشت: همکاری ویژه‌ای از سوی دادگستری لرستان با نیروی انتظامی خرم‌آباد در راستای دستگیری افراد متخلف، مخل نظم و امنیت، اراذل و اوباش و مزاحمان خیابانی صورت می‌گیرد.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد گفت: اجرای طرح امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده در سطح شهر خرم‌آباد در حال انجام است، تا مردم با اطمینان خاطر بیشتری در این مناطق به زندگی خود ادامه دهند.

انتهای پیام/2304/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول