اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه استان سمنان:

تبیین حقایق هدف بسیج رسانه است

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: بسیج رسانه درصدد است جلوه‌ حق را آن‏گونه که هست، نمایان کند.

تبیین حقایق هدف بسیج رسانه است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، سردار علی استادحسینی عصر ظهر امروز در آیین افتتاح سازمان بسیج رسانه استان سمنان ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج و اشاره به ایام محرم الحرام اظهار کرد: فضای رسانه که دنیای استکبار از آن بهره می‌گیرد، می‌تواند نظام سلطه را در جهان گسترش دهد و چهره باطل را حق و حق را باطل نشان دهد.

وی افزود: استکبار جهانی نمی‌گذارد صدای مظلومیت ملت‌ها به گوش سایر مردم جهان برسد؛ چرا که رسانه‌های دنیا در دستان صهیونیست‌هاست.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: دشمنان، امروز از رسانه به عنوان ابزاری برای دستیابی به اهدافشان استفاده می‌کنند.

استادحسینی با بیان اینکه جنگ روانی علیه حق سابقه‌ای دیرینه به قدمت تاریخ داشته و این جنگ اکنون نیز ادامه دارد، افزود: امروز اگر رسالت خود را درست انجام دهیم، می‌توانیم بسیاری از توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه دشمنان تفسیر واژه‌ها را طبق نظرات خود بیان می‌کنند، افزود: امروز 120 رسانه تصویری علیه نظام جمهوری اسلامی به صورت شبانه‏روزی کار می‌کنند.

استادحسینی با تأکید بر اینکه ‌نباید سکوت کرد و گذاشت که دشمنان آنچه می‌خواهند از طریق رسانه‌هایشان به مردم بازگو کنند، گفت: بسیج رسانه درصدد است جلوه‌ حق را آن‏گونه که هست، نمایان کند.

وی با اشاره به نقش‌آفرینی صدا و سیما در خنثی‏سازی فتنه 88 تأکید کرد: باید رسانه‏ها و مطبوعات در راه ارتقای رشد معنوی جامعه حرکت کنند و این وظیفه رسانه است که حق را مقابل باطل به جهانیان معرفی کند.

انتهای پیام/2249/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول