اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز صورت گرفت

دیدار رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه با شهردار دهدشت

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه با حضور در شهرداری دهدشت با شهردار این شهر دیدار و در خصوص فعالیت‌های فرهنگی گفت‌و‌گو کرد.

دیدار رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه با شهردار دهدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، ظهر امروز رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه با حضور در شهرداری دهدشت با شهردار این شهر دیدار و درخصوص فعالیت‌های فرهنگی گفت‌و‌گو کرد.

در این دیدار مجید تخشا، شهردار دهدشت با ابراز خرسندی از حضور رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان، اظهار داشت: برگزاری مراسم منظم عاشورای حسینی در میدان امام حسین (ع) نشان از به‌روز بودن و مردمی بودن تبلیغات اسلامی است و شهرداری آمادگی خود برای همکاری با این نهاد مقدس را دارد.

در ادامه حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌طلب، عنوان کرد: پیشرفت فرهنگی تنها با تلاش گسترده و خرد جمعی امکان پذیر است و امیدواریم با همکاری همه نهادها بتوانیم به این مهم دست یابیم.

رئیس سازمان تبلیغات کهگیلویه با اشاره به نامناسب بودن سیستم صوتی سیار شهر، گفت: از آنجا که سیستم صوتی مرکزی شهر در حال حاضر بدون مکان مناسب می‌باشد از شهرداری می‌خواهیم در این زمینه با تبلیغات اسلامی همکاری داشته باشد.

وی متذکر شد: بیشتر مراسم‌های مذهبی دهدشت در میدان امام حسین (ع) این شهر برگزار می‌شود، ساماندهی این میدان و در نظر گرفتن محلی مناسب برای برگزاری مراسم در این میدان کمک شایانی به فرهنگ شهر خواهد بود.

انتهای پیام/82002/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول