اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم گهر دورود خبر داد

حضور 2 بازیکن لیگ برتری در تیم گهر دورود

سرمربی تیم گهر دورود پس از حضور 2 بازیکن لیگ برتری در تمرینات تیم گهر گفت: در صورتی که شرایط مالی در نیم فصل درست شود این بازیکنان را جذب می‌کنیم.

حضور 2 بازیکن لیگ برتری در تیم گهر دورود

محمد احمدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دورود در خصوص کسب یک امتیاز در بازی مقابل شهرداری یاسوج اظهار داشت: یک هفته در بلاتکلیفی قرار داشتیم و نتوانستیم تمرینات منظمی را برگزار کنیم و تنها یک روز قبل از بازی به یاسوج حرکت کردیم و 12 ساعت در راه بودیم، زمین مسابقه نیز بسیار بد و گل‌آلود بود و در زمین‌هایی که اینچنین هستند، فشار بیشتری به بازیکن وارد می‌شود.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم داور هم در روند بازی با سوت‌های خود به آن‌ها کمک کرد تا در 20 دقیقه پایانی فشار زیادی به تیم ما بیاورند و با این اوصاف فکر می‌کنم، یک امتیاز برای تیم ما با ارزش بود.

سرمربی تیم گهر دورود در خصوص شرایط  این روزهای این تیم اظهار داشت: خودمان را آماده می‌کنیم برای بازی مقابل پدیده مشهد و شرایط عمومی بازیکنان خوب است اما باید ببینیم این همه قول و وعده که داده شده انجام می‌شود یا همچنان مثل گذشته هفته به هفته ادامه دارد.

وی افزود: منتظر هستیم تا اتفاقی صورت پذیرد و حتی اگر کمک کوچکی هم به این بازیکنان از نظر مالی شود ما راضی می‌شویم به هرحال همچنان منتظر هستیم تا کمکی که به بازیکنان می‌شود بتواند فکر آن‌ها را آزادتر کند و از نظر روحی در شرایط بهتری قرار گیرند تا در این بازی نتیجه مطلوب کسب کنیم.

احمدزاده در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر حضور 2 بازیکن جدید در تمرینات تیم گهر اظهار داشت: بله این 2 بازیکن را در تمرین آورده‌ایم تا ابتدا ببینیم وضعیت تیم چگونه می‌شود و بعد در این رابطه اقدام کنیم.

وی با اشاره به نام بازیکنان افزود: محمد جعفری و محمد همرنگ بازیکنانی هستند که در لیگ برتر بازی کرده‌اند که پست یکی از آن‌ها فوروارد چپ و دیگری در خط دفاعی است اما باز هم باید منتظر بمانیم ببینیم در نیم فصل وضعیت چگونه می‌شود.

انتهای پیام/2304/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول