اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کلینیک حقوقی دانشگاه مفید خبر داد

همکاری بیش از 50 وکیل با کلینیک حقوقی دانشگاه مفید

مدیر کلینیک حقوقی دانشگاه مفید قم گفت: در ارائه خدمات حقوقی رایگان به شهروندان، ‌بیش از 50 وکیل و کارشناس برجسته با این مجموعه همکاری دارند.

همکاری بیش از 50 وکیل با کلینیک حقوقی دانشگاه مفید

محمد مهدی مقدادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به خدمات حقوقی که در کلینیک حقوقی دانشگاه مفید قم ارائه می‌شود، تصریح کرد: با توجه به اینکه در امور حقوقی باید به صورت تخصصی مشاوره داد هر روز از هفته به یک مورد مبانی گوناگون حقوقی و قضایی اختصاص دارد.

وی تصریح کرد: روزهای شنبه تا چهارشنبه، کارشناسان و وکلا شهروندان را در امور حقوق خانواده از ساعت 9 تا 13 یاری می‌کنند.

عضو هیئت علمی دانشگاه مفید افزود: روزهای شنبه و سه شنبه از ساعت 9 صبح تا 13 به حقوق کیفری اختصاص دارد و شهروندان می‌توانند در این روزها از خدمات مشاوره‌ای در امور کیفری بهره ببرند.

وی با بیان اینکه روزهای دوشنبه به مشاوره در امور حقوق کار  اختصاص دارد اضافه کرد: شهروندان می‌توانند از ساعت 9 تا 13 با مراجعه به کلینیک حقوقی از خدمات مشاوره‌ای در این امور بهره ببرند.

مقدادی اذعان داشت: روزهای یکشنبه نیز به حقوق ثبت اختصاص دارد و مراجعین می‌توانند از ساعت 9 تا 11 به کلینیک حقوقی مراجعه کرده و از خدمات مشاوره‌ای و حقوقی در این امور بهره ببرند.

عضو هیئت علمی دانشگاه مفید اضافه کرد: روزهای چهارشنبه نیز به روانشناسی خانواده اختصاص دارد و مراجعین می‌توانند از ساعت 9 تا 12 به این مرکز مراجعه کرده و از خدمات مشاوره‌ای در این امور بهره ببرند.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر بیش از 50 وکیل و کارشناس برجسته با کلینیک حقوقی دانشگاه مفید به صورت متناوب همکاری دارند گفت: دانشجویان رشته حقوق در حال حاضر سه واحد درس اختصاصی شامل دادرسی‌های اختصاصی، کار آموزی قضایی و رویه قضایی را در این مجموعه می‌آموزند.

مقدادی خاطرنشان کرد:‌ امکان بهره‌گیری از مشاوره غیر حضوری و تلفنی نیز برای مراجعین میسر است و مراجعین می‌توانند با شماره 32903552 تماس حاصل کرده و از خدمات این مرکز به صورت غیر حضوری بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/78005/ر30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول