اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان غربی:

معافیت مالیاتی مشوق اصلی توسعه فعالیت اقتصادی است

معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان غربی گفت: معافیت‌های مالیاتی یک مشوق اصلی در بسط و توسعه فعالیت‌های اقتصادی است.

معافیت مالیاتی مشوق اصلی توسعه فعالیت اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه غلامرضا دیزج‌نژاد ظهر امروز در جلسه کارگروه تخصصی درآمد و تجهیز منابع استانی که به منظور ارائه گزارش هشت ماه درآمدهای وصول شده دستگاه‌های اجرایی و بررسی روش‌های افزایش وصولی درآمدهای استانی با حضور معاون برنامه‌ریزی استانداری و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی، اساتید، صاحب نظران و اعضای این کارگروه برگزار شد، اظهار داشت: معافیت‌های مالیاتی یک مشوق اصلی در بسط و توسعه فعالیت‌های اقتصادی است و مالیات باید به عنوان یک درآمد پاک به شیوه بومی و مناسب رونق یابد.

وی با تاکید بر شناسایی و انسداد راه‌های فرار مالیاتی؛ روند رسیدگی به دفاتر در اداره کل مالیاتی را مثبت ارزیابی کرد و افزود: رسیدگی دقیق به این دفاتر باید توسعه یابد به طوریکه شفافیت این دفاتر به نظم در چرخه‌های مالیاتی منجر شود.

دیزج‌نژاد به مرزی بودن استان و قاچاق کالا و تاثیر آن در تولید داخلی، اشاره کرد و به تلاش در راستای فرهنگ سازی و سوق مصرف به سمت تولیدات داخلی تاکید کرد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارائی آذربایجان غربی نیز از وصول مبلغ 2 هزار و 651 میلیارد و 601  میلیون ریال از محل درآمدهای استانی در هشت ماه سال 92 و رشد 30 درصدی درآمدها نسبت به عملکرد مدت مشابه خبر داد .

حسین  دبیری با بیان کسری 17 درصدی منابع مالیاتی و همچنین با توجه به وضعیت کلی تحقق منابع عمومی استانی، اظهار داشت: امید می‌رود با تلاش مضاعف تمام دستگاه‌های اجرائی به ویژه اداره کل امور مالیاتی، رقم درآمدهای پیش‌بینی شده تا پایان سال تحقق یابد.

انتهای پیام/61001/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول