اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عملیات فوریت‌های پلیس انتظامی کردستان خبر داد

رشد 23 درصدی تماس با 110 کردستان/راه‌اندازی سامانه رخدادهای انسانی

معاون عملیات فوریت‌های پلیس انتظامی کردستان از رشد 23 درصدی تماس‌های تلفنی با 110 طی 2 ماهه گذشته در استان نسبت به مدت زمان مشابه آن در سال گذشته خبر داد.

رشد 23 درصدی تماس با 110 کردستان/راه‌اندازی سامانه رخدادهای انسانی

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، عباس مسعودی ظهر امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان در سنندج اظهار کرد: فوریت‌های پلیس ارتباط زیادی با مردم دارد و افزایش میزان تماس‌های تلفنی با این معاونت نشان از ارتقاء سطح اعتماد مردم به نیروی انتظامی در استان است.

وی افزود: با توجه به سیاست‌های خاص ناجا از سال گذشته به منظور انجام هرچه بهتر وظایف و خدمات‌رسانی بیشتر به مردم اقدامات خاصی در دستور کار قرار گرفته است. 

راه‌اندازی سامانه رخدادهای انسانی

معاون عملیات فوریت‌های پلیس انتظامی کردستان از راه‌اندازی سامانه رخدادهای انسانی در این استان خبر داد و گفت: پلیس 110 کنترل کاملی بر تمام تماس‌های مردم در سطح استان دارد.

مسعودی با اشاره به افزایش 23 درصدی تماس‌های مردمی با 110 طی دو ماه مهر و آبان اظهار کرد: افزایش تماس‌های مردمی با پلیس نشان از افزایش اعتماد مردم و انجام درست وظایف نیروی انتظامی در سطح استان است.

وی از راه‌اندازی سامانی SMS در استان خبر داد و گفت: مردم می‌توانند، پیشنهادات و یا اطلاعات خود را با ارسال پیامک به این سامانه در اختیار پلیس قرار دهند.

معاون عملیات فوریت‌های پلیس انتظامی کردستان از جدا کردن گشت‌های 110 از گشت‌های پیشگیری به منظور ارائه خدمات هر چه سریع‌تر به شهروندان خبر داد و تصریح کرد: مراکز فوریت‌های پلیس 110 ضمن کاهش مراجعه حضوری مردم به مراکز انتظامی بستری را برای ارائه مشاوره و راهنمایی نیز فراهم کرده است.

مسعودی با بیان اینکه حضور مأموران 110 در صحنه جرم بر اساس حساسیت مأموریت‌ها تغییر می‌کند، گفت: در مجموع میانگین زمان حضور مأموران 110 استان در صحنه جرم بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته 10 دقیقه است.

وی در زمینه دوربین‌های نصب شده در میادین مختلف استان نیز بیان داشت: تمام میادین و اماکن ورودی و خروجی مرکز استان به این دوربین‌ها مجهز هستند و وقوع کوچک‌ترین جرمی را مخفی نمی‌گذارند.

معاون عملیات فوریت‌های پلیس انتظامی کردستان در پایان افزود: در سایر شهرستان‌های استان نیز با توجه به مساحت و گستردگی هر شهرستان 4 تا 5 دوربین نصب شده و به صورت 24 ساعته توسط پلیس 110 رصد می‌شود.

انتهای پیام/79002/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول