اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استان تهران

خانه عالم فرون‌آباد افتتاح شد + تصویر

خانه عالم شهر فرون‌آباد با حضور مسئولان استان تهران و شهرستان پاکدشت افتتاح شد.

خانه عالم فرون‌آباد افتتاح شد + تصویر

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، خانه عالم شهر فرون‌آباد پیش از ظهر امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

خانه عالم شهر فرون‌آباد با حضور خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، حمید نوروزی معاون هماهنگ‌کننده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران، فرهاد بشیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، عبدالله اصغری فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پاکدشت، علی بندعلیان شهردار فرون‌آباد، هاشم سیری عضو شورای اسلامی شهر فرون‌آباد، جمعی از مسئولین واحدهای شهرداری، فرماندهان پایگاه‌های بسیج و تعدادی از شهروندان شهر فرون‌آباد افتتاح شد.

*سپاه در پیشبرد جریان فرهنگی بسیار مثمر ثمر بوده است

*خدمت خالصانه ویژگی فعالیت‌های عمرانی و جهادی بسیج است

شهردار فرون‌آباد در آیین افتتاح خانه عالم این شهر ضمن گرامیداشت هفته بسیج و پاسداشت ایثارگری‌ها و فداکاری‌های بسیجیان سلحشور گفت: سپاه پاسداران با ورود به عرصه‌های سازندگی و عمرانی در پیشبرد جریان فرهنگی کشور بسیار مثمر ثمر بوده و با رویکرد جدید فرهنگی در سال‌های اخیر خدمات شایسته و ماندگاری را به مردم شریف ایران به‌ویژه شهر فرون‌آباد ارائه کرده است.

علی بندعلیان اظهار داشت: خدمت با اخلاص و بی‌منت بسیجیان و سپاهیان در حوزه‌های مختلف از مهمترین ویژگی‌های فعالیت‌های عمرانی و جهادی و فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

کمک سپاه به دولت در عرصه‌های محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی و ...

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پاکدشت نیز در ادامه آیین افتتاح خانه عالم فرون‌آباد در ارتباط با اشاره به فعالیت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای حفاظت و حراست از آرمان‌های والای نظام گفت: سپاه پاسداران با تعریف ارائه خدمات در حوزه‌های مختلف شهری و روستایی در عرصه‌های مختلف از جمله محرومیت‌زدایی، برگزاری اردوهای جهادی، اقتصاد مقاومتی و ... به نوعی کمک یار دولت در تحقق بخشی از برنامه‌های سنگین عمرانی و فرهنگی کشور بوده است.

عبدالله اصغری افزود: با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر فرون‌آباد در واگذاری زمین و تامین بخشی از هزینه‌های طرح فوق این طرح در کمتر از 9 ماه و با اعتباری معادل 650 میلیون ریال افتتاح و آماده بهره‌برداری است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پاکدشت در پایان تصریح کرد: این خانه عالم در زمینی به مساحت 178 متر مربع، زیربنای 81 متر مربع و با هزینه 650 میلیون ریالی ساخته شده است.

انتهای پیام/2462/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول