اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده سازمان ملل در ایران:

ایران جایگاه و پتانسیل بالایی در زمینه گردشگری سلامت دارد

نماینده سازمان ملل متحد، جایگاه ایران در زمینه گردشگری سلامت را بسیار ویژه و منحصر به فرد دانست و گفت: گردشگری سلامت، شانس بزرگی است که کشورهای اسلامی می‌توانند علاوه بر اشتراکات دیگر از نظر تکنولوژی نیز باهم متحد شوند.

ایران جایگاه و پتانسیل بالایی در زمینه گردشگری سلامت دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، گری لوئیس ظهر امروز در   چهارمین همایش گردشگری سلامت کشورهای اسلامی، اظهار داشت: ایران به سبب جایگاه علمی پزشکی و همچنین موقعیت جغرافیایی منحصر به فرد در منطقه خاورمیانه، از ظرفیت بالایی برای سرمایه‌گذاری در زمینه گردشگری سلامت و رونق توریسم‌ درمانی برخوردار است.

وی افزود: گردشگری سلامت زمینه افزایش توافق بین کشورها را فراهم می‌کند و شانس بزرگی است که کشورهای اسلامی علاوه بر اشتراکات دیگر از نظر تکنولوژی نیز با هم متحد شوند.

نماینده سازمان ملل متحد در ایران، نخستین قدم در این راه را توجه به زیر ساخت‌ها دانست و تاکید کرد در این زمینه باید شرایط موجود و ویژگی‌های فرهنگی کشورها نیز در نظر گرفته شود.

لوئیس، بیمه خدمات‌ درمانی را لازمه توسعه صنعت گردشگری سلامت بر شمرد و افزود: مشکلات موجود در این بخش، از موانع پیشرفت این صنعت است که باید در برنامه‌ریزی‌های مسئولان به این مساله توجه ویژه صورت گیرد.

وی در پایان تأکید کرد: ایران می‌تواند در عرصه توریسم سلامت، با ایجاد بسترهای مورد نیاز در جوامع بین‌المللی موفق باشد و مردم سایر کشورها می‌توانند به دستاوردهای ایران و پزشکان ایرانی اعتماد کنند.

انتهای پیام/2202/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول