اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیریت شهری جنوب شرق تهران:

توجه به مطالبات شهروندان اولویت مهم ماست

مدیر شهری جنوب شرق تهران با اشاره به چشم‌انداز این منطقه گفت: توجه به مطالبات شهروندان اولویت مهم ماست.

توجه به مطالبات شهروندان اولویت مهم ماست

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به ‌نقل از روابط‌عمومی مدیریت شهری جنوب شرق تهران، علی‌اکبر انجمنی ظهر امروز در راستای سلسله دیدارهای هفتگی با شهروندان جنوب شرق تهران که هر هفته برگزار می‌شود، توجه و رسیدگی به مطالبات شهروندی را از اولویت‌های مهم منطقه دانست.

وی ادامه داد: مدیریت شهری جنوب شرق تهران از زمان کوتاه حضور در منطقه ضمن شرکت در برنامه‌های مختلف مساجد، بازدیدهای مستمر از محلات بیست‌گانه نسبت به برقراری تعامل با ائمه جماعات، دیدار با دبیران شورایاری، مدیران محلات و شهروندان ساکن در این محلات به بررسی مسائل و مشکلات آنان پرداخته و همچنین در دیدارهای هفتگی با شهروندان منطقه نیز طی 6 جلسه ملاقات عمومی با بیش از 250 شهروند دیدار کرده و دستور مساعد با در نظر گرفتن قوانین و ضوابط را صادر کرده است.

مدیر شهری جنوب شرق تهران با تأکید بر تکریم ارباب رجوع، عنوان کرد: در راستای تحقق تاکیدات مدیریت ارشد شهری مبنی بر شهروندمداری تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم تا بتوانیم خدمت‌گزار خوبی برای مردم مومن و فهیم منطقه باشیم.

انجمنی با اشاره به اینکه برقراری ارتباط و تعاملات مردمی از جمله محورهای مهم کاری در منطقه است، متذکر شد: دستیابی به اهداف مدیریت شهری با رویکرد تحقق جامعه‌ای با شهروندان مسئول از مواردی است که در عرصه خدمت بسیار مورد تأکید است.

انتهای پیام/2462/ذ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول