اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

گزارش فارس نتیجه داد

گرما در راه کلاس‌های سرد گلبهار / برق و گاز در راه است

مدیر آموزش و پرورش گلبهار گفت: از روز گذشته شرکت برق با حضور در مدارس این شهر اقدام به نصب برق سه فاز کرده و با اخذ تأییده نظام مهندسی، گاز مدارس نیز به زودی وصل می‌شود.

گرما در راه کلاس‌های سرد گلبهار / برق و گاز در راه است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، با پیگیری‌های ویژه خبرگزاری فارس خراسان رضوی در رابطه با برخی کمبودها و مشکلات زیرساختی شهر جدید گلبهار، طی روزهای گذشته گزارشی با عنوان «درس در کلاس سرد» با موضوع عدم وجود بخاری در مدارس گلبهار بر روی خروجی این خبرگزاری قرار گرفت.

پس از چند روز با تماس مسئولان آموزش و پرورش متوجه شدیم که اتفاقات قابل توجهی در این شهر جدید افتاده و دانش‌آموزان در گرما می‌توانند درس بخوانند و دیگر نباید با کاپشن و پلیور روبه‌روی معلم بنشینند و بلرزند.

*برقراری برق سه فاز در مدارس بدون برق

مدیر آموزش و پرورش گلبهار ضمن تشکر از بازتاب خبر کمبود امکانات در شهر جدید گلبهار به خبرنگار فارس می‌گوید: مدت‌ها بود که پیگیر رفع مشکل سرمای مدارس بودیم ولی با انعکاس خبر فوق در این شهر اتفاقاتی افتاد و دستگاه‌های مسئول به خود آمدند تا دانش‌آموزان در آرامش به کسب علم و دانش بپردازند.

علیرضا تاج‌نیا افزود: از روز گذشته شرکت برق با حضور در محل مدارس این شهر اقدام به نصب برق سه فاز کرده که این امر البته با مساعدت فرمانداری بوده است.

وی تصریح می‌کند: 29 بخاری تابشی از اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی دریافت کرده‌ بودیم که با افزایش و نوسازی مدارس، حتماً بخاری بیشتری در اختیار ما قرار خواهند داد.

این مسئول ادامه می‌دهد: لوله‌های گاز در این مدرسه نصب شده و گاز داخل آنها هست ولی تا اخذ تأییده توسط نظام مهندسی نمی‌توانیم از آنها استفاده کنیم به همین دلیل تا‌کنون اقدام به استفاده از آنها نکرده‌ایم.

تاج‌نیا یادآور می‌شود: با اخذ امضای تأییده گاز مدارس و راه‌اندازی سیستم شوفاژخانه مدارس جدید می‌توان گفت تا هفته آینده دانش‌آموزان توسط شوفاژ گرم می‌شوند و دیگر نیازی به بخاری تابشی نیست.

وی افزود: واقعا خوشحالیم که توانستیم مشکلات دانش‌آموزان را رفع کنیم و توجه دستگاه‌های مسئول بر جدی گرفتن مسئله آموزش را برانگیزیم.

انتهای پیام/2202/ز40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول