اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا در مشهد

فروشگاه انتشارات انقلاب اسلامی در مشهد افتتاح می‌شود

انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌الله خامنه‌ای اقدام به راه‌اندازی فروشگاهی اختصاصی در شهر مشهد مقدس کرد.

فروشگاه انتشارات انقلاب اسلامی در مشهد افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، این فروشگاه که در خسروی‌نو، خیابان اندرزگوی 12 در جوار حسینیه حضرت آیت‌الله سید جواد خامنه‌ای واقع شده از تاریخ پنجشنبه 7 آذر 1392 به طور رسمی آغاز به فعالیت کرده و پذیرای علاقه‌مندان می‌باشد.

در این فروشگاه علاوه بر آثار منتشره توسط انتشارات انقلاب اسلامی، سایر کتب مرتبط به مقام معظم رهبری نیز عرضه می‌شود.

همچنین در این روز آئین معرفی کتاب «آفتاب در مصاف» در حسینیه حضرت آیت‌الله سید‌جواد خامنه‌ای واقع در مشهد ـ خیابان خسروی‌نو ـ خیابان اندرزگوی 14 راس ساعت 18 برگزار می‌شود.

این مراسم به منظور بررسی و تبیین زوایای مختلف این کتاب فاخر با حضور شخصیت‌های برجسته حوزوی و مقامات استانی برگزار می‌شود.

این برنامه با همت دفتر مشهد موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود و شرکت در آن برای کلیه علاقه‌مندان آزاد است.

لازم به ذکر است پیش از این مراسم رونمایی این کتاب در سالن اجتماعات حرم مطهر حضرت معصومه (س) با حضور آیات عظام سید‌محمد سعیدی، تولیت آستان مقدس قم، سید‌هاشم حسینی بوشهری، حجت‌الاسلام و المسلمین مروی، معاون امور روحانیون دفتر مقام معظم رهبری، نمایندگان دفاتر و بیوت مراجع عظام، گروه نویسندگان کتاب و جمعی از استادان و فضلای حوزه و مسئولان قم برگزار شده بود.

کتاب آفتاب در مصاف در 722 صفحه شامل مجموعه تمام گفتارها و مطالب معظم‌له از سال 1357 تا 1390 درباره وجود مقدس امام حسین(ع) و تحلیل وقایع پیش و پس از عاشورای سال 1361 هجری است که با روش سیر زمانی توسط مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی (دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری) روانه بازار شده است.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اینترنتی انتشارات انقلاب اسلامی به آدرس www.book-khamenei.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/2202/ل30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول