اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور

کارت پستال الکترونیکی با مضمون عاشورایی در قم تولید شد

به همت مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور در پایگاه نورنگ، طراحی و تدوین کارت پستال الکترونیکی در فضای مجازی صورت گرفته و به‌زودی امکان ارسال گروهی آن نیز میسر خواهد شد.

کارت پستال الکترونیکی با مضمون عاشورایی در قم تولید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور در ماه محرم نسبت به طراحی زمینه‌های تصویری اسلامی و ایرانی در فضای دیجیتال و با هدف تنوع در خدمت‌رسانی به جامعه فرهیخته و کاربران فضای مجازی اقدام کرده است.

این زمینه‌های تصویری با موضوعات سه‌گانه (پس‌زمینه، قالب وبلاگ، پاورپوینت) در فضای مجازی در اختیار علاقه‌مندان است.

«بسته‌های پس‌زمینه» و «کارت‌پستال» الکترونیک 2 گروه جدید از محصولات پایگاه نورنگ وابسته به مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور هستند که در اختیار کاربران قرار می‌گیرند.

با توجه به قرار گرفتن در ماه محرم و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله‌‌الحسین (ع) پایگاه نورنگ به منظور تنوع بخشی به زمینه‌های تصویری مورد استفاده کاربران، بخش جدیدی به نام بسته‌های پس‌زمینه را راه‌اندازی کرده است.

بخش جدید در گام نخست بسته‌های تصویری ویژه پس‌زمینه ویندوز را با موضوع نهضت امام حسین (ع) و قیام کربلا ارائه کرده و در دسترس علاقه‌مندان قرار داده است.

کاربران نورنگ با دریافت و نصب آسان بسته عاشورایی دلخواه خود، تصاویر گوناگون و تجدید شونده‌ای را به صورت خودکار در پس زمینه سیستم عامل ویندوز تجربه خواهند کرد.

کارت پستال دیجیتالی، عنوان جدید دیگری از پایگاه نورنگ است که با توجه به این روزها با عنوان دعوت‌ها و دل‌نوشته‌های عاشورایی در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

بخشی از ارتباطات شکل گرفته در فضای مجازی که بازخوردی از ارتباطات واقعی افراد محسوب می‌شود، تهیه کارت پستالی است که کاربران در مناسبت‌های گوناگون در کنار طرح و نقش‌های دلخواه، جملات یا فراخوانی را برای گیرنده مورد نظر ارسال می‌کنند.

کارت پستال نورنگ پنجمین و جدیدترین بخشی است که با تصاویر و طرح‌هایی مرتبط با عزای سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) به فعالیت آزمایشی می‌پردازد.

کاربران نورنگ می‌توانند دل‌نوشته‌های عاشورایی یا دعوت به مراسم سوگواری حسینی (ع) خود را در تصاویر درج کنند و در پایگاه نورنگ برای دوستان و مخاطبان خود بفرستند.

ارسال گروهی کارت پستال دیجیتال نورنگ از امکاناتی است که در آینده‌ای نزدیک به قابلیت‌های این بخش از پایگاه افزوده خواهد شد.

نورنگ پایگاه ارائه‌کننده زمینه‌های تصویری اسلامی و ایرانی در فضای مجازی است که تاکنون محصولات تولیدی خود را با استفاده از نمادها و عناصر بصری شکل گرفته در سنت اسلامی و ایرانی برای پس زمینه ویندوز، قالب وبلاگ و فایل‌های پاورپوینت عرضه کرده است.

علاقه‌مندان برای دریافت محصولات نورنگ می‌توانند به آدرس www.noorang.ir مراجعه و اطلاعات لازم را کسب کنند.

انتهای پیام/78005/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول