اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار تهران:

واگذاری ساختمان محیط زیست به شهرداری فیروزکوه نیازمند مجوز دیوان محاسبات دارد

معاون امور عمرانی استاندار تهران گفت: واگذاری ساختمان محیط زیست شهرستان فیروزکوه به شهرداری منوط به مجوز دیوان محاسبات است.

واگذاری ساختمان محیط زیست به شهرداری فیروزکوه نیازمند مجوز دیوان محاسبات دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، معاون امور عمرانی استاندار تهران، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران و هیئت همراه، صبح امروز به شهرستان فیروزکوه سفر کردند.

مسئولان استان تهران امروز از پروژه‎های سد مخزنی نم رود، سد خاکی درده و پیرده، شهرداری‎های شهر ارجمند و فیروزکوه و پروژه مسکن مهر شهر سرد بازدید کردند.

معاون امور عمرانی استاندار تهران در بازدید از ساختمان شهرداری فیروزکوه و نشستی با شهردار و اعضای شورای شهر بیان داشت: ساختمانی که متعلق به حفاظت محیط زیست شهرستان بود، در اختیار شهرداری فیروزکوه قرار گرفته است.

حسن کریمی ادامه داد: در واگذاری این ساختمان به شهرداری فیروزکوه، به یک نکته حقوقی توجه نشده بود.

معاون امور عمرانی استاندار تهران اظهار کرد: دیوان محاسبات استان تهران به اداره محیط زیست اعلام داشت که برای واگذاری این ساختمان مجوز هیئت دولت لازم و ضروری بوده، چون در واقع این ساختمان متعلق به دولت است.

کریمی بیان کرد: اکنون مکاتبات لازم را برای دریافت مجوز از طریق استانداری تهران انجام می‎دهیم و این مشکل را به طور اساسی مرتفع خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس؛ با گذشت بیش از یک سال و نیم از تحویل ساختمان موزه حیات‏‌وحش به شهرداری فیروزکوه، این روزها مسئولان اداره حفاظت محیط زیست داعیه بازپس‌‏‏گیری آن را دارند.

شهرداری فیروزکوه با قدمت بیش از 70 سال طی سنوات گذشته فاقد ساختمان مناسب اداری برای خدمت‌‏رسانی به مردم بود.

پس از کش و قوس‌‏های فراوان و با وساطت محمدرضا محمودی، معاون وقت امور عمرانی استاندار تهران و با توافقات به عمل آمده با اداره کل محیط زیست استان تهران، مقرر شد تا ساختمان موزه حیات وحش فیروزکوه تحویل شهرداری این شهر شود.

از آن پس، شهرداری فیروزکوه در محل جدید آن در منطقه «چمن کلفور» مستقر شد و با انجام عملیات مختلف احداث معبر، احداث بلوار، آسفالت معابر، نقاشی ساختمان و … و صرف هزینه‏‌ای در حدود 150 میلیون تومان به آماده‏‌سازی آن پرداخت.

هم‏‌اینک و با گذشت حدود یک سال و نیم از آن زمان، اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فیروزکوه خواستار بازپس‌‏گیری ساختمان مذکور است.

انتهای پیام/2568/ل30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول