اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت عضو هیئت علمی دانشگاه رودهن

کتاب «آمادگی جسمانی و مسیرهای موفقیت ورزشی» منتشر شد

کتاب «آمادگی جسمانی و مسیرهای موفقیت ورزشی» برای راهنمایی مربیان و دانشجویان تربیت بدنی منتشر شد.

کتاب «آمادگی جسمانی و مسیرهای موفقیت ورزشی» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی رودهن، کتاب «آمادگی جسمانی و مسیرهای موفقیت ورزشی» توسط بهرام صالح‎نیا عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن و مینا حاجی‎علیزاده کارشناس ارشد تربیت بدنی منتشر شد.

در قسمتی از این کتاب آمده است: رسیدن به سلامتی جسم و جان، از اموری است که انسان همیشه در پی آن بوده و هست دین اسلام همواره به عنوان یک دین کامل و جهان شمول به تمامی زوایای یک زندگی سالم می‎اندیشد و همه راه‎های منتهی به سعادت دنیا و آخرت را بر شمرده است ارزش تندرستی را بیان می‎کند؛ حفظ بهداشت را لازم می‎داند و به ورزش و توجه به آن اهمیت داده است.

در ادامه می‌‏خوانیم: حرکت، لازمه زندگی است. حرکت، جنب و جوش، افت و خیز، جهش، پرش و دویدن، عاملی برای حفظ سلامت، پویایی، بالندگی و نشاط است. سکون، نه تنها مانع رشد است، بلکه زیان‎های فراوانی به بار می‎آورد و بیماری‎های جسمی و روحی فراوانی را در پی دارد.

با گذشت زمان و ماشینی شدن زندگی انسان و جایگزین شدن صنعت به جای بسیاری از فعالیت‎های جسمی و بدنی، نقش ورزش، آشکارتر شده است و در نتیجه رویکرد به کارهای ورزشی باید بیشتر شود.

انتهای پیام/2568/ل/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول