اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود:

بیمارستان صحرایی طرود نمود تلاش بسیج برای محرومیت‏زدایی است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود گفت: بیمارستان صحرایی طرود نمود تلاش بسیج برای محرومیت‏زدایی بوده و اهمیت بسیاری برای منطقه دارد.

بیمارستان صحرایی طرود نمود تلاش بسیج برای محرومیت‏زدایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، عصر امروز جمعی از بسیجیان، مسئول بیمارستان صحرایی و جمعی از پرسنل بیمارستان صحرایی شهید افتخاری مستقر در دهستان طرود با حضور در منازل شهیدان ربیعی، طباطبایی، میری و کلانتری با خانواده این شهدا دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدارها، محسن اعرابی رئیس بیمارستان صحرایی شهید افتخاری طرود با تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران گفت: به فرموده رهبر انقلاب خانواده شهدا چشم و چراغ این نظام هستند و نباید گذاشت که آنها در گذر زمان به فراموشی سپرده شوند و باید یاد و نام شهدا و خانواده‌های آنان را در همه حال گرامی داشت.

وی افزود: احترام به شهدا، احترام به همه ارزش‌های الهی و ملی است و وقتی نام شهیدی بر جایی گذاشته می‌شود، همراهی و توجه آن شهید نیز یاری‎دهنده آن برنامه و مراسم‌ خواهد بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه بیمارستان صحرایی طرود نیز به یاد یک شهید برپا شده است، افزود: شهدا هستند که کمک می‌کنند تا کارها و برنامه‌های ما پیش برود و نظر عنایت آنها در تمام مراحل برپایی این بیمارستان و تاکنون کاملاً مشهود است و امیدواریم که مورد رضایت امام (ره) و شهدا واقع شود.

در این دیدارها، خانواده شهدا با تقدیر از حضور مسئولان و بسیجیان و تشکر از برگزاری بیمارستان صحرایی در این منطقه محروم اظهار کردند: این حرکت نشان داد که شهدا همچنان زنده‌اند و محرومان را فراموش نمی‌کنند و لطف و عنایت آنان است که این امکانات برای مناطق محرومی چون این روستا آمده است.

این خانواده‌ها تصریح کردند: ما از مسئولان و بسیج و سپاه تشکر می‌کنیم که این بیمارستان را در این منطقه برپا کردند و نشان دادند که بسیج و بسیجی فرهنگی متعالی و زنده است.

در این دیدارها با اهدای هدیه‏ای از خانواده شهدا تقدیر و مشکلات بهداشتی و درمانی آنها نیز در محل منازل‎شان بررسی شد.

انتهای پیام/2249/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول