اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با بدرقه مسئولان شهرستان

دانش‌آموزان دختر کاشمری به اردوی راهیان نور اعزام شدند

352 دانش‌آموز دختر کاشمری با بدرقه فرماندار، جمعی از مسئولان و خانواده‌هایشان به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

دانش‌آموزان دختر کاشمری به اردوی راهیان نور اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، دانش‌آموزان کاشمری صبح امروز پس از زیارت مرقد امامزاده سید حمزه(ع) و دریافت بسته‌های فرهنگی و عبور از زیر قرآن با هفت دستگاه اتوبوس عازم مشهد مقدس شدند تا از آنجا با قطار به مناطق جنگی جنوب منتقل شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه کاشمر در حاشیه این اعزام در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: هدف از اعزام راهیان نور آشنایی نسل جوان با فرهنگ مقاومت، ایثار و از خودگذشتگی است و به هر میزان در این راه به کمال معنوی دست یابند تهاجم فرهنگی تاثیری نخواهد داشت.

علیرضا سازگار با بیان اینکه باید تلاش کنیم در این سفرها پیوند بین نسل‌های دوم، سوم و چهارم انقلاب برقرار و روحیه سازندگی و کمک نیز در آنها تقویت شود گفت: اقشار مختلف مردم با حضور در مناطق عملیاتی از نزدیک با سیره شهدا، رشادت‌ها و دلاورمردی‌های آنان در طول 8 سال دفاع مقدس در پاسداری از مرز و بوم آشنا می‌شوند.

وی با اشاره به اعزام 352 دانش‌آموز دختر پایه دوم دبیرستان از شهرستان کاشمر به اردوی راهیان نور خاطر نشان کرد: دانش‌آموزان در مدت پنج روز سفر از مناطق هویزه، اروند، معراج شهدا، یادمان فتح‌المبین و دهلاویه بازدید می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه کاشمر با اشاره به استقبال دانش‌آموزان برای عزیمت به مناطق عملیاتی تصریح کرد: تمام تلاشمان بر این است که بتوانیم تمامی دانش‌آموزان علاقمند و مشتاق را به این اردوها اعزام کنیم.

انتهای پیام/2202/ل30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول