اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خبر داد

پرداخت تسهیلات کم‌بهره برای مشاغل خانگی در استان بوشهر

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از پرداخت تسهیلات کم‌بهره برای مشاغل خانگی در استان بوشهر خبر داد.

پرداخت تسهیلات کم‌بهره برای مشاغل خانگی در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، عباس تابش سه‌شنبه شب در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای فرش دستباف در برازجان اظهار داشت: تلاش برای رشد و رونق فرش دستباف در استان و به ویژه دشتستان از اولویت‌های اداره کل صنعت، معدن و تجارت است.

وی افزود: تاکنون برنامه‌های متنوعی برای حمایت از تولیدکنندگان فرش دستباف و بافندگان شهرستان دشتستان انجام شده و این روند تداوم خواهد داشت.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خاطرنشان کرد: ارائه تسهیلات کم‌بهره و ساماندهی این قشر از جمله اقدامات موثری است که به منظور رضایتمندی تولید کنندگان انجام گرفته است.

تابش با بیان اینکه توسعه هنر و صنعت قالیبافی در استان بوشهر نیاز به حمایت‌های ویژه دارد گفت: تشکیل تعاونی‌های قالیبافان از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان دشتستان است.

این مسئول ابراز داشت: هر تشکل و صنفی در صورت ساماندهی و ایجاد اتحادیه و تشکیل تعاونی به سمت پیشرفت حرکت می‌کند و برای بافندگان نیز اقدامات موثری انجام گرفته است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از پرداخت تسهیلات کم‌بهره برای مشاغل خانگی خبر داد و عنوان کرد: این مسئله در راستای حمایت از مشاغل خانگی به ویژه بافندگان انجام می‌شود.

تابش اذعان داشت: کیفیت‌بخشی به تولیدات قالی‌بافان مورد تاکید ما قرار دارد و از این عزیزان انتظار داریم توان خود را برای افزایش کیفیت محصولات صرف کنند.

وی در پایان متذکر شد: از مسئولان دشتستان انتظار داریم از فعالان فرش و صنایع دستی حمایت و پشتیبانی کنند تا شاهد رونق این صنعت باشیم.

انتهای پیام/2452/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول