اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بانک مهر اقتصاد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

سهم 18 درصدی بانک مهر اقتصاد از منابع مالی کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل بانک مهر اقتصاد کهگیلویه و بویراحمد از سهم 18 درصدی این بانک در منابع مالی و بانکی این استان خبر داد.

سهم 18 درصدی بانک مهر اقتصاد از منابع مالی کهگیلویه و بویراحمد

کرامت پرهیزکار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، اظهار داشت: در حال حاضر بالغ بر 120 هزار حساب بانکی در شعب بانک مهر اقتصاد در کهگیلویه و بویراحمد فعال است.

مدیرکل بانک مهر اقتصاد کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در این زمینه بیش از 80 هزار کهگیلویه و بویراحمدی با این بانک ارتباط مالی دارند.

وی خاطرنشان کرد: مشتری‌مداری، توجه به نیازهای مشتریان، توجه به تولید و ترویج بانکداری اسلامی، مهم‌ترین رویکردهای مدیریتی این بانک در کهگیلویه و بویراحمد است.

این مسئول بانکی تصریح کرد: بانک مهر اقتصاد با سهم 18 درصدی از منابع بانکی، بیشترین منابع مالی را در اختیار دارد که این موفقیت به علت کسب اعتماد عمومی مردم بوده است.

* برنامه ویژه برای مشتریان کلیدی/بانکداری اسلامی در رأس برنامه‌ها

پرهیزکار با اشاره به پرداخت سود بانکی به حدود 120 هزار حساب فعال در شعب این بانک، بیان داشت: در سه سال گذشته، بانک مهر اقتصاد بیش از 21 میلیارد ریال را به مشتریان خود پرداخت کرده است.

مدیرکل بانک مهر اقتصاد کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: در راستای رویکرد مشتری‌مدارانه خود، برنامه‌های تشویقی را برای مشتریان کلیدی خود در دستور کار داریم که امید است این اقدام موجب رشد منابع و ارائه خدمات بهتر به مشتریان شود.

وی به کسب رتبه نخست بانک مهر اقتصاد این استان در جذب منابع مالی، یادآور شد: این بانک در میان بانک‌های قدیمی و کهنه‌کاری چون بانک ملی توانست مقام نخست را کسب کند.

پرهیزکار، بانکداری اسلامی را هدف اصلی این بانک برشمرد و عنوان کرد: تاکنون برنامه‌های متعددی برای عملیاتی شدن عقود و اصول بانکداری اسلامی در این استان انجام دادیم که این فعالیت‌ها مستمر خواهد بود.

مدیرکل بانک مهر اقتصاد کهگیلویه و بویراحمد در پایان اظهار امیدواری کرد: بانک مهر اقتصاد بتواند نقش خود را در تولید و سرمایه‌گذاری استان کهگیلویه و بویراحمد ایفا کند.

انتهای پیام/82005/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول