اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ورزش بسیج اداره‌های فومن:

توجه به ورزش کارکنان اداره‌ها ضروری است

مسئول ورزش بسیج اداره‌های فومن با بیان اینکه ورزش عامل سلامتی روح و جسم است، گفت: توجه به ورزش کارکنان اداره‌های فومن ضروری است.

توجه به ورزش کارکنان اداره‌ها ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، هادی غلام‌نیا عصر امروز در جریان برگزاری مسابقه چهار جانبه والیبال بسیج اداره‌های این شهرستان ورزش را عامل سلامتی روح و جسم دانست و اظهار کرد: کارکنان اداره‌ها باید با ورزش روحیه و نشاط را به منصه ظهور بگذارند.

وی با بیان اینکه بسیج اداره‌های فومن هرساله چندین رشته ورزشی مسابقاتی را بین کارکنان اداره‌ها برگزار می‌کند، تصریح کرد: برگزاری مسابقه والیبال نیز از جمله آنها است.

دبیر برگزاری مسابقات چهارجانبه والیبال بسیج اداره‌های فومن، توسعه ورزش همگانی را در سطح اداره‌ها مهم دانست و گفت: روسای اداره‌ها باید در این زمینه با حساسیت بیشتری ورود کنند.

مسئول ورزش بسیج اداره‌های فومن توجه به معنویات و اخلاق در کنار ورزش را یکی از مولفه‌های مهم بسیجی دانست و تصریح کرد: طرح شجره طیبه صالحان یکی از محورهای مهم تقویت معنویت در بین بسیجیان است.

به گزارش فارس، در مسابقه چهار جانبه والیبال بسیج اداره‌های فومن چهار تیم از اداره برق، شبکه بهداشت، اداره چای و هیئت والیبال با یکدیگر به رقابت پرداختند که تیم شبکه بهداشت این شهرستان به مقام نخست دست یافت و اداره برق دوم شد.

انتهای پیام/84001/ت20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول