اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مجتمع آموزشی امام حسین (ع) سپاه:

رفتار غیرقابل محاسبه ایران دشمن را به پذیرش شکست واداشت

معاون مجتمع آموزشی امام حسین (ع) سپاه گفت: رفتار غیرقابل محاسبه ایران، دشمن را به پذیرش شکست واداشت و این بسیار ارزشمند است.

رفتار غیرقابل محاسبه ایران دشمن را به پذیرش شکست واداشت

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان سمنان، محمد شعبانی در جمع بسیجیان شرکت گاز استان سمنان اظهار داشت: آنچه دشمنان را به بازندگی واداشته،  غیرقابل محاسبه بودن رفتار ایران در صورت هرگونه تجاوز و یا تعدی به خاک میهن اسلامی توسط قدرت‎های سلطه‎طلب است. 

معاون مجتمع آموزشی امام حسین (ع) سپاه تصریح کرد: نیروی مردمی بسیج نشان داده است که با اتکا به دو نیروی ایمان و شهادت در همه عرصه‎‎‎ها مدعی سرسخت و پشتیبان انقلاب است. 

شعبانی گفت: به لطف خدا و با توکل به خدای متعال، از حصار وابستگی رها شده‎ایم و در مباحث مهمی مانند انرژی هسته‎ای رشد داشتیم و امروز دهمین کشور هسته‎ای دنیا هستیم و داریم به اروپا تنه می‎زنیم و با کمال افتخار اعلام می‎کنیم که در بحث سلول‎های بنیادی مقام نهم، در هوافضا، الکتروداروها و لیزر نیز جزو معدود کشورهای برتر دنیا هستیم. 

معاون مجتمع آموزشی امام حسین (ع) سپاه تصریح کرد: امروز در علوم پایه فیزیک دارای مقام سوم جهانیم و در شیمی نایب قهرمان هستیم و در ریاضی محض برای بشریت حرف داریم. 

این یادگار دفاع مقدس ادامه داد: علی‎رغم کارشکنی‎های دشمنان در عرصه‎های درمان که به خیال باطل خود با بستن دست و پای ما از طریق اعمال تحریم‎های ناجوانمردانه نمی‎خواهند به ما فرصت بدهند، با پیشرفت‎های عظیمی که در تمامی عرصه‎ها داشته‎ایم، در حال ساختن تمدن بزرگ اسلامی هستیم.

 شعبانی ادامه داد: همه باید به این باور برسند که بسیج برای تمامی نیازهای جامعه راه‎کار دارد و شما بسیجیان در سازمان‎ها و ادارات نیز سعی کنید در رفتار و کردار و گفتار خود مراقبت بیشتری داشته باشید. 

معاون مجتمع آموزشی امام حسین (ع) سپاه خطاب به حاضران افزود: با ایجاد وفاق و همدلی سعی کنید برای دیگران الگو باشید و بدانید که داشتن نام بسیج و پوشیدن لباس بسیجی در برهه کنونی جزو افتخارات همه ما و موجب غرورآفرینی در همه عرصه‎ها است. 

انتهای پیام/2249/ت/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول