اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان البرز:

دستگیری اراذل و اوباش نامی حصارک/پلیس تمام ‌تحرکات را زیر نظر دارد‌‌

فرمانده انتظامی البرز با اشاره به اجرای طرح‌های مستمر پلیس در سرکوبی اراذل و اوباش گفت: تمامی اوباش نامی و نوچه‌های آنها در سطح استان تحت کنترل پلیس هستند و کوچکترین تحرکی از سوی مخلان نظم در جامعه از دید پلیس پنهان نمی‌ماند.

دستگیری اراذل و اوباش نامی حصارک/پلیس تمام ‌تحرکات را زیر نظر دارد‌‌

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری پلیس البرز، سردار احمدعلی گودرزی با اشاره به اینکه ایجاد و حفظ امنیت و آرامش برای شهروندان از مأموریت‌های ذاتی پلیس است و هرگز در قبال این مأموریت کوتاه نخواهیم آمد و با کسانی که بخواهند با عرض اندام و قدرت‌نمایی از شهروندان سلب آسایش کنند برخورد قاطعانه و قانونی خواهد شد، از دستگیری اوباش منطقه حصارک کرج که با عرض اندام و سوءاستفاده از قدرت پوشالی خود امنیت این منطقه را برهم زده بودند، خبر داد.

وی ادامه داد: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر درگیری تعدادی از اراذل و اوباش منطقه حصارک با قمه و گاز اشک‌آور و حمله به یکی از اهالی منطقه که منجر به ضرب و جرح  و مصدومیت وی شد، بلافاصله پیگیری موضوع با هماهنگی مقام قضایی در دستور کار ماموران عملیات پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان البرز قرار گرفت.

سردار گودرزی افزود: پس از بررسی‌های ماموران و انجام اقدامات اطلاعاتی مشخص شد که متهمان از اراذل و اوباش منطقه حصارک بوده و سابقه تخریب، فحاشی، قمه‌کشی و درگیری داشته و تحت تعقیب مراجع قضایی و انتظامی نیز هستند.

وی در ادامه گفت: با توجه به حساسیت موضوع با چندین روز کار اطلاعاتی محل‌های اختفای این افراد شناسایی شده و در ادامه تعداد 3 اکیپ مجرب از مأموران طی دو عملیات مجزا و به صورت همزمان، متهمان به نام‌های «ا –الف» ، «ک- الف» و سردسته اصلی آنها به نام «ب –الف» را دستگیر کردند، اما متهمان در حین انتقال با جنجال آفرینی و سر و صدا و کمک گرفتن از اراذل و اوباش دیگر قصد تمرد از دستور ماموران را داشتند که با درایت و هوشیاری مأموران نامبردگان مهار و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان البرز اظهار داشت: دستگیری این افراد که دارای سوابق کیفری بوده و مدتی است تحت تعقیب مراجع قضایی و انتظامی بودند موجی از خوشحالی را در بین مردم به وجود آورده و با نصب پلاکارد، تماس با سامانه 197 و حضور در مراکز انتظامی از این عملکرد مقتدرانه و به موقع ماموران در دستگیری اراذل و اوباش و ایجاد امنیت و ثبات پایدار برای شهروندان کمال قدردانی خود را ابراز داشتند.

سردار گودرزی در پایان گفت: ما این قول را به شهروندان می‌دهیم که هیمنه و قدرت کاذب اراذل و اوباش را خواهیم شکست و کوچکترین اغماضی نسبت به جرایم و تخلفات آنها نخواهیم داشت و در این رابطه تمامی اوباش نامی و نوچه‌های آنها در سطح استان البرز مخصوصاً کسانی که از زندان آزاد شده‌اند، تحت کنترل پلیس هستند و کلیه ترددها و فعالیت‌های آنها به طور نامحسوس و غیرمستقیم کنترل می‌شود و در صورت ارتکاب کوچکترین جرم و تخلف بلافاصله دستگیر و تحویل مراجع قضایی خواهند شد.

انتهای پیام/2302/ک/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول