اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌ای بر یک نشست

تهیه خبر با بلیت 2 هزار تومانی/شکنجه داوودنژاد در اکران کلاس هنرپیشگی

نقد و بررسی فیلم «کلاس هنرپیشگی» در دانشگاه مفید قم در حالی برگزار شد که از خبرنگاران دعوت شده به این نشست مبلغ دو هزار تومان برای تهیه بلیت دریافت کردند.

تهیه خبر با بلیت 2 هزار تومانی/شکنجه داوودنژاد در اکران کلاس هنرپیشگی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، نشست نقد و بررسی فیلم «کلاس هنرپیشگی» امروز با حضور کارگردان و برخی از عوامل این فیلم در دانشگاه مفید قم برگزار شد.

از این نشست که با نمایش فیلم نیز همراه بود استقبال خوبی به عمل آمده بود و خبرنگاران نیز با دعوت این دانشگاه برای پوشش خبری حضور پیدا کردند.

البته خبرنگاران برای ورود به سالن نمایش فیلم باید بلیت 2 هزار تومانی تهیه می‌کردند که این مسئله مورد اعتراض خبرنگاران واقع شد اما نتیجه‌ای نداشت.

این برنامه حدود یک ساعت دیرتر از زمان اعلام شده آغاز شد و علیرضا داوودنژاد فیلم خود را در راستای احترام به خانواده دانست و در این زمینه گریزی نیز به بحث‌های سیاسی زد.

وی همچنین اعتراضی به پرده نمایش و سالن اکران فیلم داشت و گفت: شکنجه یک کارگردان بعد از ساخت فیلمش این است که فیلم خود را روی پرده نامناسب ببیند.

انتهای پیام/78010/غ20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول