اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سالروز تشکیل بسیج‌

همایش بزرگ بسیجیان در پلدختر برگزار شد

همزمان با پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین گردهمایی اقتدار بسیج با حضور پرشور بسیجیان پلدختر در ورزشگاه شهید سرمالیان این شهر برگزار شد.

همایش بزرگ بسیجیان در پلدختر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس در پلدختر، در این مراسم عصر امروز مسئولان ادارات و ارگان‎های مختلف شهرستان پلدختر و اقشار مختلف بسیج اعم از دانش‎آموز، دانشجو، طلبه و روحانی، استاد دانشگاه، فرهنگیان، پزشکان و پرستاران، مداحان و هنرمندان، ورزشکاران و مهندسان، اصناف و بازاریان در قالب  گردان‌های امام علی (ع)، عاشورا، الزهرا (س)، امام حسین (ع) و بیت‌المقدس حضور چشم‎گیر داشتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر در این اجتماع بزرگ، بسیج را مدرسه عشق، شجره طیبه و مکتب شهیدان و شاهدان گمنام دانست و گفت: بسیج در پنجم آذر به دستور امام خمینی (ره) تشکیل شد که این نهاد مردمی که یادگار امام راحل است، بزرگترین پشتوانه انقلاب و در تمام عرصه‌ها حضور دارد و توانسته هویتی مستقل و تأثیرگذار از خود در جامعه به جا بگذارد.

 محمد شریف نوریان ضمن تبریک هفته بسیج افزود: ولایت‌پذیری، اخلاص، مکتبی بودن، بصیرت و حضور به موقع در عرصه‌های مختلف از ویژگی‌های یک بسیجی است.

وی بسیج را تکیه گاه و بزرگترین حامی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست وگفت: به برکت و همت بسیح  در جنگ تحمیلی توانستیم قدرت خود را به رخ دشمنان کشیده و در دو بعد داخلی و خارجی عزت و سرافرازی  را به ارمغان آوریم.

نوریان سالروز تشکیل بسیج را یادآور زیباترین جلوه فداکاری توام با رشادت و شهادت دانست و افزود: بسیج به عنوان حامی نظام همواره در تمام صحنه‌ها و حساس‌ترین روزهای انقلاب پشت سر ولایت حرکت کرده و در دوران فعالیت خود درعرصه‌های مختلف حضوری مثمرثمر داشته و تمام توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان را خنثی کرد.

وی بسیج را پیشقراول عرصه‌های مختلف در کشور دانست و تصریح کرد: بسیج در همه عرصه‌ها پیشتاز است و به پیشرفت‌های چشمگیری در همه عرصه‌ها دست یافته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر، رشد و بالندگی ایران اسلامی در تمام عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، امنیتی و اقتصادی را بیانگر رشادت‌های بسیجیان در میدان‌های مختلف از دوران انقلاب تاکنون دانست و گفت: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان از وظایف مهم بسیجیان است.

انتهای پیام/2304/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول