اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم:

واحدهای صنعتی قم تسهیلات دریافت می‌کنند

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم گفت: واحدهای صنعتی بالای 70 درصد ساخت و یا بهره‌بردار راکد در شهرک‌های صنعتی استان می‌توانند از تسهیلات تکمیل پروژه و سرمایه در گردش استفاده کنند.

واحدهای صنعتی قم تسهیلات دریافت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، روح‌الله ابراهیمی در جریان بازدید از واحدهای صنعتی شهرک صنعتی شکوهیه اظهار داشت: در نیمه اول سال جاری 16 واحد صنعتی با اعتباری بالغ بر 26 میلیارد ریال برای دریافت تسهیلات از طرف این شرکت به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

وی با بیان اینکه این تسهیلات در راستای حمایت از صنایع کوچک پرداخت می‌شود، افزود: با شناسایی واحدهای صنعتی که به دلایل مختلف امکان تکمیل پروژه را نداشته و یا به دلیل مشکل سرمایه در گردش راکد شده‌اند و حمایت سازمان صنایع کوچک از محل طرح نوسازی و تجدید ساختار صنایع کمک‌های اعتباری بر اساس اولویت در اختیار این واحدها قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم خاطرنشان کرد: همچنین با تفاهم‌نامه صورت‌گرفته بین سازمان صنایع کوچک و بانک صنعت و معدن مبلغ 10 میلیارد ریال اعتبار در اختیار استان قم قرار گرفته است تا با بررسی واحدهای متقاضی و واحدهای صنعتی بالای 70 درصد ساخت و یا بهره‌بردار راکد، اعتبار در اختیار آنها قرار گیرد.

وی یادآور شد: واحدهای صنعتی متقاضی می‌توانند برای دریافت این تسهیلات به شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم مراجعه کنند.

انتهای پیام/2258/ت/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول