اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین

وجه تمایز بسیج دارا بودن مؤلفه‌های معنوی است

استاندار قزوین گفت:‌ وجه تمایز بسیج دارا بودن مؤلفه‌های معنوی است.

وجه تمایز بسیج دارا بودن مؤلفه‌های معنوی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان، احمد عجم، عصر امروز در اجتماع پرشور و 3 هزار نفری بسیجیان شهرستان تاکستان ضمن گرامی‌داشت هفته بسیج، اظهار داشت: کارکردهای نهاد مقدس بسیج امروز نه معطوف به کار نظامی بلکه در اشکال مختلف اجتماعی، فرهنگی و دینی متنوع است و بسیج در تمام اعصار تعیین‌کننده اقتدار کشور است.

استاندار قزوین با بیان اینکه اتکای بسیج نظام اسلامی را برابر زیاده‌طلبی‌ها و سهم‌خواهی‌ها حفظ کرده است، افزود: واژه بسیج محوری‌ترین عامل موفقیت‌ها و نشانه مقاومت برابر فشارها و کینه‌توزی‌هاست.

عجم تاکید کرد: آن روزی که نهاد مقدس بسیج تشکیل شد، تامین امنیت مسئله‌ای بسیار حساس بود و امروز تألیف مولفه‌های مختلف برای این نهاد از وجه تمایز جدی بسیج با دیگر نهادها حکایت دارد.

وی با اشاره به نقش اصلی امام در هدایت و راهبری مردم برای تشکیل بسیج مستضعفین اظهار داشت:‌تعریف اقتدار معنوی و تربیت ایثارگران نیز مانند دفاع مقدس برای عرضه‌اندام جهانی امروز در افق بسیج قرار داشته که تقدیم 430 لاله سرخ از شهرستان تاکستان قطره‌ای از اقتدار بی‌کران بسیج است.

استاندار قزوین با بیان اینکه ادامه راه شهدا با تبعیت از ولایت امکان‌پذیر است، تصریح کرد: حضور نیروهای مردمی در جبهه‌های نبرد، بسیج را به جریانی ساری و جاری برای تقویت فرهنگ پایداری بدل کرده است.

عجم با بیان اینکه سایه امنیت و آرامش امروز به برکت رهنمودهای ولایت تحقق یافته است، متذکر شد: الگوگیری جوامع دنیا بویژه امت‌های منطقه از انقلاب اسلامی ناشی از اقتدار کشور در زمینه تأثیرگذاری دینی است.

استاندار قزوین با بیان اینکه لزوم قدرشناسی از بسیج ضروری است، ابراز داشت: بسیج میعادگاه پابرهنگان است و عظمت این نهاد مقدس در فکر و اندیشه آحاد بسیجیان نهفته است.

عجم با اشاره به لحن عمیق مردم در درک صحیح و منطقی از اصول انقلاب اسلامی بنا بر رهنمودهای رهبری، تصریح کرد: حضور مسئولان بسیجی برای خدمت‌رسانی به مردم امروز بسیار پر اهمیت است از این رو آحاد خدمت‌گذاران برای تحقق اهداف اسلامی باید کوشش کرده و از کوچکترین همت دریغ نکند.

انتهای پیام/77005/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول