اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر:

357 میلیارد تومان برای احداث سد دالکی پیش‌بینی شده است

معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر گفت: بیش از 357 میلیارد تومان اعتبار برای احداث و تکمیل سد دالکی پیش‌بینی شده است.

357 میلیارد تومان برای احداث سد دالکی پیش‌بینی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، رضا عوض‌پور بعد از ظهر امروز در بازدید از سد دالکی اظهار داشت: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام از اولویت‌های اساسی مسئولان استان است و استاندار تاکید بسیار زیادی بر این مسئله دارد.

وی افزود: برای تامین اعتبار طرح‌های نیمه تمام از تمام توان و ظرفیت موجود بهره می‌بریم و امیدوار هستیم در کمترین زمان ممکن این مهم محقق شود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر با اشاره به میزان اعتبارات سد دالکی خاطرنشان کرد: بیش از 357 میلیارد تومان اعتبار برای احداث و تکمیل سد دالکی پیش‌بینی شده که امیدوار هستیم به موقع تامین شود.

عوض‌پور تصریح کرد: این سد از پروژه‌های مهم استان است که نقش موثری در تامین آب کشاورزی منطقه خواهد داشت.

وی بیان کرد: اعتبارات این طرح از محل منابع ملی است که بخشی از طریق اوراق مشارکت و بخشی نیز در قانون بودجه کشور تامین می‌شود.

معاون استاندار بوشهر یادآور شد: کارگاه احداث سد دالکی تجهیز شده و امیدوار هستیم با تامین اعتبارات در کمترین زمان رسما اجرای پروژه آغاز شود.

عوض‌پور تاکید کرد: عملیات اجرایی سد از طریق معاونت راهبردی ریاست جمهوری در دست پیگیری است که در صورت فراهم شدن مقدمات لازم از طریق ماده 56 عملیات آغاز و زیرساخت‌های سد عملیاتی می‌شود.

وی افزود: از تمام امکانات و توانمندی موجود برای رشد و پیشرفت استان بهره می‌بریم و به فضل خدا بتوانیم به توفیقات لازم برسیم.

انتهای پیام/2452/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول