اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده عملیات سازمان آتش‌نشانی ورامین خبر داد

کشته شدن راننده کامیون در برخورد با ستون سیمانی جاده قم ـ گرمسار

فرمانده عملیات شیفت «ب» سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین از کشته شدن راننده کامیون تریلی در برخورد با ستون سیمانی در جاده قم ـ گرمسار خبر داد.

کشته شدن راننده کامیون در برخورد با ستون سیمانی جاده قم ـ گرمسار

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعاتی پیش بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون با ستون سیمانی در جاده قم ـ گرمسار یک کشته بر جای ماند.

فرمانده عملیات شیفت «ب» سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در جنوب استان تهران در تشریح عملیات اظهار داشت: مرکز فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری جوادآباد شهرستان ورامین از تصادف یک دستگاه کامیون با بار شکر به یک ستون سیمانی در محور قم ـ گرمسار مطلع شد.

غلامرضا رجبشاهی گفت: با دریافت این پیام آتش‌نشانان شهرداری جوادآباد به صحنه حادثه گسیل می‌شوند که با توجه به شدت حادثه به‌وسیله سیستم داخل سازمانی بلافاصله از مرکز فرماندهی ورامین تقاضای نیرو و دستگاه امدادی می‌کند؛ که از ایستگاه یک ورامین نجاتگران با تجهیزات مخصوص عازم محل حادثه در ناحیه چرمشهر شدند.

فرمانده عملیات شیفت «ب» سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین افزود: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه، نجاتگران سریعاً نسبت به ایمن‌سازی محل حادثه و خارج کردن راننده از داخل کامیون و تحویل آن به عوامل 110 و آمبولانس اقدام کردند.

وی ادامه داد: متاسفانه به علت سرعت بالا و بی‌احتیاطی راننده در حین برخورد کامیون با ستون سیمانی بار سنگین شکر کامیون راننده را در میان لاشه‌های آهنین کامیون گرفتار کرده و وی را به کام مرگ می‌کشاند.

رجبشاهی پیرامون علت حادثه تصریح کرد: طبق نظریه نهایی که توسط پلیس راهور اعلام شده است علت اصلی حادثه بی‌توجه و بی‌احتیاطی راننده عنوان شده است که اطلاعات تکمیلی توسط فرماندهی پلیس راهور منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/2462/س30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول