اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گناباد مطرح کرد

لزوم ارتقا و گسترش بسیج متناسب با شرایط روز

فرماندار گناباد گفت: امروزه بسیج با همه ظرفیت‌های عظیمی که از آن برخوردار است، برای ادامه راه نیاز به ارتقا و گسترش متناسب با شرایط روز دارد.

لزوم ارتقا و گسترش بسیج متناسب با شرایط روز

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، محمد صفایی ظهر امروز در گردهمایی بزرگ بسیجیان گناباد در مصلای امام(ره) شهرستان اظهار داشت: عظیم‌ترین، ارزشمندترین و ماندگارترین یادگار امام عظیم‌الشأن، بسیج مردمی است که امروز در دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، دستگاه‌های علمی روستاها و شهرها حضور برجسته و درخشان دارد.

صفایی با بیان اینکه بزرگترین ادبیات امام خمینی(ره) در وصف بسیج است که بسیج را میقات پابرهنگان وصف می‌کنند، افزود: محدوده سازمان بسیج همه انسان‌هایی را در برمی‌گیرد که دل در گرو ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و اسلام ناب محمدی دارند.

وی تصریح کرد: امروزه بسیج با همه ظرفیت‌های عظیمی که از آن برخوردار است، برای ادامه راه نیاز به ارتقا و تغییر متناسب با شرایط روز دارد.

صفایی گفت: تفکر بسیجی، تعبیری بدیع از مکتب اسلام و آئین الهی تشیع است که اگر بر جامعه طنین انداز شود، طنین آن چشم طمع جهان‌خواران را کوتاه می‌کند.

وی افزود: در تفکر بسیجی عنایت نهایی برای انسان، کسب رضایت معبود است و چنین غایتی جز با فرمانبرداری مطلق از اوامر الهی که همانا عمل به تکلیف معین شده از سوی امام و ولی فقیه در زمان غیبت است، حاصل نمی‌شود.

فرماندار گناباد ادامه داد: اولین شاخص از شاخصه‌های تفکر بسیجی که برگرفته از فرمایشات امام(ره) و مقام معظم رهبری است، پیوند با ولایت است به طوریکه اگر قدر غدیر دانسته می‌شد امت اسلامی اکمال دین و اتمام نعمت الهی را به دنبال داشت.

صفایی گفت: اطاعت آگاه، عدالت خواهی، ظلم ستیزی، شهادت طلبی عاشقانه، ایثارگری کریمانه، زهد، تواضع و صمیمیت، شجاعت و دلاوری و ابتکار و رضایت از دیگر شاخصه‌های تفکر بسیجی است.

انتهای پیام/2202/ق20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول