اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه گناباد:

تاخیر در حل مسائل هسته‌ای باعث افزایش بیداری اسلامی در جهان می‌شود

فرمانده سپاه گناباد گفت: تاخیر در حل مسائل هسته‌ای باعث افزایش بیداری اسلامی در سطح جهان خواهد شد.

تاخیر در حل مسائل هسته‌ای باعث افزایش بیداری اسلامی در جهان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، سعید فولادی ظهر امروز در جمع بسیجیان گناباد در مصلای امام(ره) شهرستان اظهار داشت: بیداری اسلامی نشأت گرفته از ملت ایران است که سبب شده حرکت‌های مختلفی در سراسر دنیا و ملت‌های آزاده به وجود آید و مردم بیدار شوند.

وی ادامه داد: ملت‌ها و مردم جهان این را درک کردند که مستکبرین جهانی هیچ نقشی ندارند و با ایستادگی و مقاومت می‌توان آنها را به زانو درآورد.

فولادی با بیان اینکه عاشورا عامل اصلی نهادینه شدن روحیه استکبارستیزی در ملت ایران است، افزود: استکبارستیزی و تن به ذلت ندادن و ایستادگی در برابر ظالم و ستمگر، یکی از پیام‌های اصلی عاشورا است.

وی افزود: عاشورای امام حسین(ع)، دارای درس‌ها، پیام‌ها و عبرت‌هایی است که تا روز قیامت می‌تواند برای ابنای بشر آموزنده، جهت دهنده و راهگشا باشد.

وی تاخیر در مذاکرات گروه 1+5 با ایران را عامل افزایش بیداری اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: کشورهای غربی که خود را مدیران ارشد جهان می‌دانند در مقابل ایران به مذاکره می‌پردازند، ایرانی که آن را حتی به عنوان یک کشور مسلمان و شیعه قبول نداشتند و امروز مجبورند با ایران مذاکره کنند تا مسائل را هر چه زودتر حل و فصل نمایند.

فولادی گفت: آنها می‌دانند تاخیر در حل مسائل باعث افزایش بیداری اسلامی در سطح جهان خواهد شد و با هدایت‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری، در این خصوص نتایج بسیار خوبی حاصل شد.

فرمانده سپاه ناحیه گناباد در خصوص دیدار اخیر فرماندهان سراسر کشور با  فرمانده کل قوا افزود: دیدار مقام عظمای ولایت با 50 هزار نفر از فرماندهان بسیج سراسر کشور انصافا یک مانور و رزمایش بود و باعث شد کشورهای مستکبر و غربی از آمادگی بسیجیان آگاه شوند و از سوی دیگر باعث افزایش روحیه و آمادگی فرماندهان بسیجی و بیعت مجددشان با مقام معظم رهبری بود.

انتهای پیام/2202/ق20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول