اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هماهنگی امور بین‌الملل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان:

اصفهان نماینده انحصاری نمایشگاه سنگ خاورمیانه در سال 2015 شد

رئیس هماهنگی امور بین‌الملل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: اصفهان موفق شد در حاشیه نمایشگاه صنعت ساختمان دبی، نمایندگی انحصاری بزرگ‌ترین نمایشگاه سنگ خاورمیانه در سال 2015 را کسب کند.

اصفهان نماینده انحصاری نمایشگاه سنگ خاورمیانه در سال 2015 شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از واحد رسانه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، مهدی لطیفی در حاشیه بزرگ‌ترین نمایشگاه صنعت ساختمان خاورمیانه و شمال آفریقا( The Big 5) که با حضور مشارکت کنندگانی از 65 کشور جهان در دبی برگزار شده است، اظهار کرد: بزرگ‌ترین نمایشگاه صنعت سنگ خاورمیانه با عنوان Middle East Stone  در سال 2015 در دبی برگزار می‌شود که با توجه به ظرفیت‌های صنعت سنگ در استان اصفهان و کارنامه و عملکرد موفق شرکت نمایشگاه‌ها، نمایندگی انحصاری برگزاری پاویون ایران در این نمایشگاه طی قراردادی به شرکت نمایشگاه‌های اصفهان سپرده شد.

وی افزود: همچنین علی‌رغم وجود متقاضیان متعدد، نمایندگی دور بعدی نمایشگاه صنعت ساختمان دبی در ایران نیز به اصفهان واگذار شد تا اصفهان برای چندمین سال متوالی برگزار کننده پاویون جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه عظیم باشد.

رئیس هماهنگی امور بین‌الملل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با اعلام این که نمایشگاه big 5دبی در سال 2015 برای نخستین بار بخش سنگ خود را به صورت مجزا و در قالب نمایشگاهی مستقل با نام Middle East Stone برگزار می‌کند، بیان کرد: این تفکیک با توجه به افزایش سالانه متقاضیان این نمایشگاه و ظرفیت‌های صنعت سنگ صورت گرفته و بی‌شک با توجه به ظرفیت‌های بسیار وسیع استان اصفهان و دیگر استان‌های کشور در تولید و فرآوری سنگ، ایرانیان می‌توانند حضور شایسته‌ای در این نمایشگاه داشته باشند.

گفتنی است نمایشگاه صنعت ساختمان دبی با حضور 10 شرکت ایرانی در میان مشارکت‌کنندگان 65 کشور و 30 پاویون ملی از سراسر جهان تا هفت آذر ماه در مرکز تجارت جهانی دبی برپاست.

همچنین تور بازدید 150 نفره‌ای توسط شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان برای بازدید تخصصی از این نمایشگاه اعزام شده است.

انتهای پیام/63012/ح/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول