اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور ناشران کشوری

نمایشگاه بزرگ کتاب استان سمنان برگزار می‏شود

نمایشگاه بزرگ کتاب استان سمنان با حضور ناشران کشوری در مرکز این استان برگزار می‏شود.

نمایشگاه بزرگ کتاب استان سمنان برگزار می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار سمنان پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب در فرمانداری سمنان، برگزاری نمایشگاه کتاب را بزرگ‎ترین رویکرد فرهنگی در مرکز استان سمنان قلمداد کرد.

احمد قدرتی گفت:‎ این اقدام باعث ترویج فرهنگ مطالعه کتاب و کتاب‎خوانی شده و تأثیر عمده‎ای در سرانه رشد مطالعه و توسعه فرهنگی شهر و استان سمنان خواهد داشت.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار سمنان نخستین گام در زمینه افزایش سرانه مطالعه را تبیین فرهنگی کتاب‎خوانی، تقویت فرهنگ جامعه و آشنا کردن مردم با کتاب عنوان و بیان کرد: مردم باید کتاب را به عنوان یار مهربان قبول کنند.

قدرتی بیان کرد: یکی از دغدغه‎های مسئولان به خصوص در ایام تعطیلات غنی‎سازی اوقات فراغت جوانان است که برگزاری چنین نمایشگاه‎هایی رسیدن به این هدف را تسهیل می‎کند.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان نیز گفت: یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان سمنان از 14 تا 20 آذرماه با حضور بیش از 400 ناشر و 25 هزار عنوان کتاب در محل مجموعه ورزشی سالن غدیر برگزار خواهد شد.

امیرهوشنگ باهنر ساعات بازدید از نمایشگاه را 9 صبح تا 12:30 دقیقه ظهر و 16 تا 21 اعلام کرد و از همه علاقه‎مندان در این زمینه خواست تا از این فرصت به وجود آمده نهایت بهره را ببرند.

انتهای پیام/2249/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول