اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سمنان:

موفقیت‎های مستمر نظام مرهون کار بااخلاص بسیجیان است

فرماندار شهرستان سمنان گفت: موفقیت‎های مستمر نظام مرهون کار بااخلاص بسیجیان پیرو ولایت است و این روحیه باید در جامعه استمرار یابد.

موفقیت‎های مستمر نظام مرهون کار بااخلاص بسیجیان است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، فرماندار شهرستان سمنان پیش از ظهر امروز به اتفاق فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سمنان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج از دو پایگاه نیروی مقاومت بسیج در شهر سمنان بازدید به عمل آوردند.

حسن سعدالدین، فرماندار شهرستان سمنان در این بازدیدها با اشاره به اهمیت نقش بسیج در دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: تفکر بلند امام (ره) در تشکیل این نهاد مردمی در دنیا بی‎سابقه بوده و مشارکت مردم در ابعاد مختلف سیاسی و اجتماعی و عمرانی و امنیتی عاملی مهم در تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.

وی پایگاه‎های مقاومت بسیج را به عنوان مراکز مهم فرهنگی در نقاط مختلف شهر دانست و اظهار کرد: پیروی از ولایت و حرکت در مسیر صراط مستقیم و ارتقای بصیرت بسته به مقتضیات زمان و مکان از مشخصه‎های بسیجیان بوده و موفقیت‎های مستمر نظام مرهون کار با اخلاص بسیجیان است و هدایت تفکر بسیجی از سوی مقام عظمای ولایت بستر توسعه و عزت و اقتدار ایران اسلامی را فراهم کرده است.

سعدالدین با اشاره به پرورش معنوی شهدای هشت سال دفاع مقدس در همین پایگاه‎های بسیج گفت: شهدای وابسته به این پایگاه‎ها ناظر و هدایت‎گر بسیجیان بوده و همواره آثار حضور این شهدا در پایگاه‎های بسیج آثار معنوی خود را داشته است.

وی پیروی بسیجیان از شهدای پیرو ولایت را یکی از برنامه‎های مهم در پایگاه‎ها دانست و تصریح کرد: بسیجیان به عنوان نیروهایی تخصصی و آماده در اجرای منویات رهبری همواره حامی نظام و ولایت هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سمنان نیز در این بازدیدها با اعلام خرسندی از حضور در بین بسیجیان جوان این پایگاه‎ها گفت: ولایت‎مداری بسیجیان تنها عامل ماندگاری این نهاد مردمی است و بسیج در حال حاضر در دو مقوله اجرای طرح حلقه صالحین و احیای فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر در حال برگزاری برنامه‎های متعدد فرهنگی و معنوی است.

حسن همتی تصریح کرد: بسیجیان همواره در اجرای مأموریت‎های اعلام شده از سوی رهبری از تمام پتانسیل‎های خود به نحو احسن بهره برده‎اند و به صورت جامع و کامل دغدغه‎های رهبری را مرتفع کرده‎اند، ادامه داد: در حال حاضر تبیین اقتصاد مقاومتی، ترویج سبک زندگی اسلامی و حرکت تخصصی بسیج اقشار مختلف از جمله بسیج اصناف، بسیج پزشکان، بسیج مهندسین از دیگر اقدامات بسیج در پایگاه‎های مقاومت در سطح شهرها است.

لازم به ذکر است؛ در این بازدیدها که از پایگاه مقاومت بسیج محمد رسول الله (ص) در منطقه تعاون و پایگاه مقاومت بسیج شهید دستغیب محلات صورت گرفت، شورای بسیج پایگاه‎ها و بسیجیان جوان عضو پایگاه‎ها نیز حضور داشتند و ضمن ارائه عملکرد هشت ماهه خود سئوالاتی را در خصوص وقایع سیاسی و اقتصادی مطرح کردند که فرماندار سمنان به این سئوالات پاسخ دادند.

انتهای پیام/2249/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول