اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قوچان:

تأسیس و عملکرد بسیج تمام معادلات دشمنان را به هم ریخته است

فرماندار قوچان با اشاره به شکست دشمنان انقلاب و ایران در عرصه‌های مختلف گفت: تأسیس و عملکرد بسیج تمام معادلات دشمنان را به هم ریخته است.

تأسیس و عملکرد بسیج تمام معادلات دشمنان را به هم ریخته است

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، علیرضا قامتی ظهر امروز در گردهمایی چند هزار نفری بسیجیان شهرستان قوچان به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در مصلای قبا اظهار داشت: دشمن پس از شکست در انقلاب اسلامی، اقدام به برخورد با نیروهای انقلابی و به شهادت رساندن نیروهای ارزشی نظام با انجام ترور کرد اما با این موضوع مواجه شده که در سرزمین انقلاب اسلامی به ازای هر شهید ده‌ها اندیشمند قد علم می‌کنند.

قامتی با اشاره به این موضوع که فرمان تشکیل بسیج توسط امام (ره) پاتکی به دشمنان بود، تاکید کرد: پس از شکل‌گیری بسیج و حضور حماسی جوانان در جبهه‌ها تمام معادلات دشمن برهم ریخته و جوانان این مرز و بوم دشمن را خوار و زبون کردند.

وی اضافه کرد: دشمن پس از شکست در جنگ تحمیلی رویکرد خود را تغییر داده و به روش‌های نرم‌افزاری روی ‌آورد به طوری که از دانشگاه‌ها شروع کرد و تا سطح مقاطع ابتدایی به پیش رفت.

فرماندار قوچان با تاکید براینکه هوشیاری رهبری باعث خنثی‌سازی دوباره توطئه‌های دشمن شد، خاطرنشان کرد: در سایه وحدت و تعامل همیشه پیروز بوده و هستیم و دشمن باید بداند که ما این انقلاب را ساده به دست نیاورده‌ایم چون حاصل خون هزاران شهید است.

وی با بیان این مطلب که دشمن با شکست در چندین جبهه وارد حوزه‌های مختلف دیگری از جمله اقتصاد شده، بیان کرد: دشمن در ابتدای سال جاری با کاهش ارزش پول کشور به یک سوم به دنبال عدم حضور مردم در انتخابات بوده اما مردم با آفریدن حماسه‌ای دیگر دشمن را به خاک نشاندند.

قامتی با اشاره به موضوع انرژی هسته‌ای و مقابله دشمن با حق مسلم ملت ایران، گفت: به ازای هر نیروگاه هزار مگاواتی در سال برای تولید برق حدود 7 میلیون بشکه سوخت به ارزش 700 میلیون دلار نیاز است در صورتی که به ازای هر نیروگاه هسته‌ای برای تولید برق 30 تن سوخت هسته‌ای به ارزش کمتر از 60 میلیون دلار نیاز خواهد بود.

وی تصریح کرد: دشمن به دنبال این بوده که ما به حق خود نرسیم اما امروز به همت ایستادگی به پیروزی در مسئله هسته‌ای دست یافته و باید شاهد پیروزی‌های دیگر در عرصه‌های مختلف باشیم.

فرماندار قوچان بیان کرد: بسیجیان با شعار وحدت در عرصه انقلاب حضور پیدا کرده و این شعار امروز همه اقشار مختلف مردم است تا در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ذیل توجهات رهبری گام بردارند.

وی یادآور شد: امروز باید با استفاده از توان حداکثری نیروهای ارزشمند انقلاب در چارچوب سند چشم‌انداز توسعه گام‌ها به سرعت برداشته شود.

انتهای پیام/2202/ق30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول