اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه استان سمنان:

فرهنگ اسلامی سرآمد تمام تمدن‌هاست

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج)‌ استان سمنان گفت: امروز فرهنگ اسلامی سرآمد تمام تمدن‌ها بوده و تمدن منحط غرب در حال فروپاشی است.

فرهنگ اسلامی سرآمد تمام تمدن‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، سردار علی استادحسینی پیش از ظهر امروز در همایش بزرگ اقتدار بسیجی با عنوان «پرچم‎داران نوین اسلامی» که با حضور نماینده ولی‎فقیه در استان سمنان، استاندار سمنان، فرماندار سمنان، مدیران اجرایی استانی و شهرستانی و خانواده شهدا و بسیجیان در سالن ورزشی کارگران سمنان برگزار شد، اظهار کرد: حضرت امام خمینی (ره) بسیج را با هدف نهایی زمینه‌سازی حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) بنیان نهاد.

وی افزود: دلاورمردی و رشادت‌های بسیجیان در کنار ارتش حاضر در صحنه نبرد بود که اجازه ندادیم یک وجب از خاک وطنمان به دست نامردان و مستکبران بیفتد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج)‌ استان سمنان اظهار کرد: امروز هشت سال دفاع مقدس تمام شده است؛ اما جنگی سخت‌تر با دشمنان داریم؛ چرا که جنگ امروز از سخت به نرم تغییر یافته و با تمام توان دشمن به جنگ ما آمده است.

استادحسینی تأکید کرد: باید توان خود را در تمامی زمینه‌ها ارتقا بخشیم و فعالانه در همه عرصه‌ها حضور یابیم.

وی بیان کرد: امروز حضور بسیجیان در صحنه‌های مختلف نشان‎دهنده اقتدار نظام جمهوری اسلامی است و حضور بسیجیان در عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و ... جنگ نرم دشمنان را به چالش کشانده است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) ‌استان سمنان با بیان اینکه اگر نباشد اقتدار و عزت نیروهای بسیجی، بسیج نمی‌توانست امروز با قدرت در دنیا حرف بزند، گفت: وزیر امور خارجه انگلیس در گزارش خود به صراحت می‌گوید ما چاره‌ای جز پذیرش تفاهم‎نامه نداشتیم.

استادحسینی افزود: آمریکا به سرکردگی اسرائیل از روزها و ماه‎های قبل بسیار تلاش کردند که مذاکرات ژنو به نتیجه نرسد، اما تیم مذاکره‎کننده ایران با قوت، اقتدار و ایستادگی از مواضع خود دفاع کردند و کوتاه نیامدند.

وی با بیان اینکه دفاع همچنان باقی است، بیان کرد: چشمان مردم مظلوم فلسطین، لبنان، عراق، افغانستان و همه مستضعفان جهان به حضور مقتدرانه ماست.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) ‌استان سمنان اظهار کرد: امروز هسته‌های بسیج در سوریه و لبنان برای دفاع از اسلام و مسلمانان شکل گرفته است و تمدن اسلامی سرآمد تمام تمدن‌هاست.

استادحسینی بیان کرد: تمدن منحط غرب در حال فروپاشی است و دشمنان بدانند همیشه نمی‌شود به زور سرنیزه بر ملت‌ها حاکمیت داشت و امروز مردم دنیا بیدار شده‌اند.

وی گفت: اخلاق، ایثار، صداقت، تربیت‌ دینی و معنوی از مهم‌ترین مسائلی است که امروز باید در حلقه‌های صالحین بسیج به آن توجه شود.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) ‌استان سمنان با تأکید بر اینکه شعار باید همراه با شعور باشد، گفت: ریشه‌های اعتقادی و اخلاقی باید تقویت شود و در این راستا باید از ظرفیت طلاب و روحانیون استفاده شود.

استادحسینی افزود: امروز علاوه بر آمادگی دینی و تقویت بنیان‌های اعتقادی باید آمادگی دفاعی و نظامی نیز تقویت شود.

انتهای پیام/2249/ق40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول