اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه فریمان:

تشکیل بسیج عنایت الهی بود

فرمانده سپاه ناحیه فریمان گفت: تشکیل بسیج توسط حضرت امام (ره) در حقیقت یک شاهکار و عنایت الهی بود که ریشه آن در قیام اباعبدالله‌الحسین (ع) است.

تشکیل بسیج عنایت الهی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از فریمان، سرگرد پاسدار حسین شمس ظهر امروز در اجتماع بزرگ گردان‌های بسیج، نیروهای نظامی و انتظامی این شهرستان گفت: تشکیل بسیج توسط حضرت امام (ره) در حقیقت یک عنایت الهی بود که ریشه آن در قیام اباعبدالله‌‌الحسین (ع) است.

وی ادامه داد: بسیجی در هر کجا که باشد در خیمه‌گاه حسین (ع)، خیمه قمر بنی‌هاشم و مسلم و ... است.

فرمانده سپاه ناحیه فریمان با بیان اینکه خیمه‌گاه محل انتظار و مرور کردن معرفت است، گفت: بسیجی شاگرد این مکتب و عاشق و دلباخته این خیمه‌گاه است.

در ادامه این مراسم، سردار محمد غفاری با بیان اینکه نظام اسلامی دارای فرصت‌ها و تهدیدهای بی‌شمار است، اظهار داشت: امروز ایران اسلامی قوی‌ترین و پرافتخار‌ترین کشور روی زمین است و علت آن پشتوانه عظیم مردمی و رهبری فرزانه انقلاب است.

این کارشناس سیاسی استان بیکاری، گرانی، تورم و ... را از تهدیدهای کشور برشمرد و گفت: دشمن تلاش می‌کند با بی‌ثباتی و ناامنی کشور را دچار مشکل کند و یک چشمه آن را در تشکیل جندالعدل یا جیش‌العدل می‌بینیم که عملیات تروریستی سراوان از جمله اقدامات پلید این گروه بود.

غفاری گفت: دشمن نمی‌خواهد ما در بیداری اسلامی و خط مقدم آزادگی قرار داشته باشیم بنابراین به هر شکل ممکن در صدد کم‌رنگ جلوه دادن نقش ایران است.

وی در پایان با برشمردن ویژگی‌های بسیج و تاثیر آن در معادلات داخلی و خارجی گفت: بسیج با ویژگی‌ها و شاخصه‌های منحصر به فردی که دارد مظهر قدرت ملی است.

انتهای پیام/2202/م30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول