اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارگردان اصفهانی خبر داد

نمایش روی خط بن بست در تالار هنر اصفهان

کارگردان و بازیگر تئاتر اصفهان گفت: نمایش روی خط بن بست در تالار هنر اصفهان اجرا می‎شود.

نمایش روی خط بن بست در تالار هنر اصفهان

اسماعیل موحدی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: نمایش روی خط بن‎بست به کارگردانی مالک حدپورسراج در تالار هنر اجرا می‎شود.

وی افزود: موضوع و محتوا این نمایش به پایان دفاع مقدس و ارزش‎های شهیدان برمی‎گردد، مشکل بیشتر نمایش‎نامه‎هایی که اجرا می‎شود، به روز نبودن آنها است و اینکه به اجتماع امروز گره نخورده است.

کارگردان و بازیگر تئاتر ادامه داد: به افرادی که از رویاها و آرزوهایشان گذشتن باید بیشتر توجه کرد و این نمایش برای حال امروز اجتماع ما است و داستان شخصی است که  عاشق بازیگری است.

موحدی تصریح کرد: این نمایش در اصل کاراکتر یک شهید نیست، بلکه با محوریت یک شهید اجرا می‎شود، این نمایش برای تماشاگر آن جالب است، زیرا در آن 40 دقیقه می‎خندد و 40 دقیقه نهایی به گریه می‎افتند و ارتباط خوبی با نمایش برقرار می‎کند.

کارگردان و بازیگر تئاتر اصفهان اضافه کرد: 15 سال است که وارد عرصه تئاتر شده‎ام، در ابتدا با بازیگری آغاز کردم و سپس به کارگردانی کشیده شدم و تاکنون بیشتر در کارهای خودم  بازیگر بوده‎ام اما بازی در این نمایش را به خاطر به روز بودن و متفاوت بودن پذیرفتم.

وی متذکر شد: مخاطب تئاتر خاص‎تر از تلویزیون و سینما است و انواع مختلفی دارد، اما تئاترهایی نیز اجرا می‎شود که فروش بیشتری نسبت به فیلم‎ها دارند، اما در زمینه تئاتر باید بیشتر مخاطب شناسی کرد ضمن اینکه اندیشه پشت تئاتر در عین درگیر کردن عوام آنها را فریب ندهد.

بازیگر نمایش روی خط بن بست اذعان داشت: این نمایش هر شب با سالن پرمخاطب اجرا می‎شود، زیرا به خوبی توانسته است که با تماشاگر ارتباط برقرار کند.

انتهای پیام/63019/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول