اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی خبر داد

معامله بیش از 153 میلیون سهم در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی گفت: هفته گذشته 153 میلیون و 688 هزار و 149 سهم در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی معامله شد.

معامله بیش از 153 میلیون سهم در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی

وحید جوادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به معاملات انجام شده در هفته گذشته، اظهار داشت: 153 میلیون و 688 هزار و 149 سهم به ارزش 576 میلیارد و 266 میلیون و 601 هزار و 739 ریال در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی معامله شد.

وی با اشاره به معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی، تصریح کرد: 60 درصد از معاملات انجام شده در هفته گذشته مربوط به فروش سهام و مابقی مربوط به خرید سهام گزارش شده است.

جوادی ادامه داد: در این مدت ارزش معاملات در مقایسه با آبان سال گذشته 337 درصد و حجم معاملات نیز 171 درصد رشد داشته است.

وی گفت: در این ماه در تالار ارومیه 14 کارگزار ، سهام و حق تقدم بیش از 325 شرکت را معامله کردند که نمایندگی شرکت کارگزاری بانک کشاورزی با بیش از 124 میلیارد ریال معامله در آبان ماه توانست 5/21 درصد از کل ارزش معاملات را به دست آورد.جوادی خاطرنشان کرد: در این ماه سهام شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین بیشترین محبوبیت را در بین معامله کنندگان بورس منطقه‌ای داشت و با بیش از 68 میلیارد ریال معامله در آبان ماه، 12 درصد ارزش کل معاملات تالار را به خود اختصاص داد.

وی اظهار داشت: 243 کد معاملاتی جدید نیز در آبان ماه در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی صادر شد. جوادی ادامه داد: شاخص کل بازار با 5 هزار و 427 واحد افزایش در مقایسه با پایان ماه گذشته با 5/7 درصد رشد به 78 هزار و 424 واحد رسید.

انتهای پیام/61001/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول