اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده تیپ 12 قائم (عج) سمنان:

استقرار امنیت واقعی در کشور هدف تشکیل بسیج است

فرمانده تیپ 12 قائم (عج) سمنان گفت: استقرار امنیت واقعی در کشور هدف تشکیل بسیج بوده و بی‌شک، ایران را برابر همه عداوت گردن‎کشان استوار نگه داشته است.

استقرار امنیت واقعی در کشور هدف تشکیل بسیج است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، علی‎اصغر همتیان پیش از ظهر امروز در جمع گردان‌های امام حسین (ع) استان سمنان با اشاره به هدف تشکیل بسیج مستضعفین و به ویژه گردان‌های امام حسین (ع) در سال‌های اخیر اظهار کرد: پس از انقلاب اسلامی تشکل‌های زیادی به وجود آمد که یکی از شاخص‎ترین آنها بسیج بود که توسط امام خمینی (ره) بنیان نهاده شد.

وی افزود: تشکلی که با گذشت سال‌ها از عمر انقلاب اسلامی ظرفیت‌های بالای خود را در پاسداری از ارزش‌های نظام و انقلاب نمایان کرد.

فرمانده تیپ 12 قائم (عج) سمنان بیان کرد: بسیج به واسطه اتصال به انوار اسلام و ارشادات رهبر انقلاب امروز به عنوان ناهدی چند منظوره در کشور ایفای نقش می‌کند.

همتیان گفت: در مقایسه بسیج در بعد نظامی با دیگر کشورهای جهان به دقت نظر و پیش‌بینی امام خمینی (ره) پی می‌بریم که در کشورهای غربی نیروی نظامی صرفاً نقش بازدارندگی را ایفا می‌کنند و همچون یک ماشین در خدمت قدرت‌ها خود را معرفی می‌کنند.

وی افزود: غالباً در برخورد با هر حرکتی چه از داخل و چه از خارج؛ اما بسیج این توانمندی را در خود به وجود آورده که به عنوان یک نیروی پویا و در حال رشد نقش سازندگی و کمک به اعتلای فرهنگی را در کارنامه خود دارد.

فرمانده تیپ 12 قائم (عج) سمنان بیان کرد: جانفشانی بسیج در زمان جنگ، سازندگی پس از جنگ و اکنون نیز بسیج با توجه به خط‎‌مشی قدرت‌ها در صحنه بین‌المللی با تولید علم و خدمت‌رسانی به آحاد ملت و نهادهای دیگر حکومتی منحصر به فردترین نقش را در کشور دارا است.

همتیان اظهار کرد: حضور در بسیج مانند حضور در دانشگاهی است که در آن در مرحله اول درس دین‎داری و انسانیت و در مرحله دوم درس پاسداری از خاک و آیین تدریس می‌شود.

وی افزود: بی‌شک تأسیس چنین نهادی بود که ایران را برابر آن همه عداوت گردن‎کشان استوار نگه ‎داشته است و تمام سعی‎تان را به کار ببندید تا بهترین کارنامه را از این دانشگاه الهی به دست آورید.

انتهای پیام/2249/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول